Przejdź do zawartości
Logotypy Unii Europejskiej

POWER 3.5 dla UEK

Aktualnie prowadzone rekrutacje

Tu znajdziesz wszystkie szkolenia/warsztaty/seminaria które będą odbywały się w najbliższym czasie. Aby przejść proces rekrutacji i zapewnić sobie miejsce w grupie szkoleniowej powinieneś przejść 2 kolejne kroki:

1. Wypełnić  elektronicznie Formularz rekrutacyjny  dedykowany dla interesującego cię szkolenia. Wypełniony dokument otrzymasz na swój adres e-mail.

2. Otrzymany formularz należy wydrukować i podpisany dostarczyć do Biura Projektu.

 Jest to ostateczna forma potwierdzenia zainteresowania szkoleniem i gwarantuje miejsce na liście obecności.

Pamiętaj, że:

  • na wszystkie szkolenia liczba miejsc jest ograniczona i warto pospieszyć się z przesłaniem formularza,
  • wszystkie szkolenia są bezpłatne,
  • udział potwierdzamy certyfikatem.

Zadanie 01

Zadanie 04

Zadanie 02

Zadanie 05

Zadanie 03

Zadanie 06

Zadanie 01

Zadanie 02

Interaktywna decyzyjna gra terenowa [58]

Prowadzący:

dr Jakub Głowacki

Cel:

Studenci zdobędą kompetencje miękkie z zakresu komunikacji, wyszukiwania informacji, analityczne dot. umiejętności rozwiązywania problemów dzięki udziałowi w interaktywnej decyzyjnej grze terenowej.

Liczebność grupy: 5 osób

Ilość grup: 4

Czas trwania: 14 godzin

Harmonogram:

  • zgodny z planem zajęć udostępnionym wkrótce

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ do projektu już dziś !

Regulamin rekrutacji

Poznaj zasady udziału w projekcie

Wizyty studyjne u pracodawców [63]

Prowadzący: dr inż. arch. Dorota Jopek

Cel:
Wyjazdy studyjne stanowią nieodłączny element kształcenia, pozwalający połączyć teorię z praktyką.

Uczestnicy takich wyjazdów uzupełniają i poszerzają wiedzę akademicką i praktyczną dzięki czemu zdobywają kompleksowe wykształcenie.

Wyjazdy będą bezpośrednio związane z przedmiotami dotyczącymi analizy i projektowania przestrzeni, czyli planowania przestrzennego czy projektowania urbanistycznego i innych przedmiotów projektowych.
Wyjazd dotyczyłyby możliwości poznania sposobu pracy pracowni projektowych na przykład zapoznanie się z organizacją i sposobem pracy Łódzkiej Pracowni Urbanistycznej działającej przy Urzędzie Miasta Łodzi, stosującej ciekawe i innowacyjne metody sporządzania dokumentów planistycznych.

Będzie to również możliwość bezpośredniego spotkania ze specjalistami, a dzielenie się przez nich swoim doświadczeniem, to cenne uzupełnienie wiedzy zdobywanej w trakcie studiów.

Liczebność grupy: 20 osób

Tryb: Wyjazdowy
Czas trwania: 2 dni
Forma prowadzenia: zajęcia merytoryczne podczas wizyty u Pracodawcy

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ do projektu już dziś !

Regulamin rekrutacji

Poznaj zasady udziału w projekcie

Warsztaty kształcące kompetencje miękkie - negocjacje [75]

Prowadzący:

  • dr hab. Łukasz Mamica, prof. UEK
  • dr Piotr Kopyciński
  • dr Jakub Głowacki
  • dr Monika Mazur-Bubak
  • dr Paweł Białynicki-Birula
  • mgr Michał Król

Cel:

Zajęcia kształcące kompetencje miękkie w zakresie rozwiązywania sytuacji problemowych dzięki wykorzystaniu studiów przypadku

Liczebność grupy: min. 5 osób

Czas trwania: 15 godzin

Harmonogram: zgodny z planem zajęć. Zajęcia prowadzone w trybie zdalnym.

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ do projektu już dziś !

Regulamin rekrutacji

Poznaj zasady udziału w projekcie

Wizyty studyjne [90.A]

 => REKRUTACJA I SKŁADANIE DOKUMENTÓW TRWA DO 16.05.2023 r. <=

Prowadzący:

dr inż. Joanna Ptasińska-Marcinkiewicz

Cel:

Wizyty w zakładach pozwolą na zapoznanie się z rzeczywistym przebiegiem procesów produkcyjnych i logistycznych. Wizyty studyjne mają charakter wyjazdów do przedsiębiorstw produkcyjnych, podczas których studenci mają okazję zobaczyć jak w praktyce wygląda organizacja i przebieg procesów produkcyjnych, mogą zapoznać się ze stosowanymi w zakładach technologiami, maszynami i urządzeniami.   

Liczebność grupy:  maks. 20 osób  

Czas trwania: 1 dzień (wyjazd ok. godz. 8:00, powrót ok. godz. 17:00) 

Termin do wyboru: 19 maja 2023 r. lub 26 maja 2023 r. 

Firma: Zakład Przetwórstwa Mięsnego „ZACZYK” w Dębicy 

Uwaga! W wizycie mogą brać udział TYLKO studenci, którzy mają aktualną książeczkę sanepidowską. 

Rekrutacja: 

Zgłoszenia online do 12.05.2023 r. 

Składanie dokumentów w biurze do 16.05.2023 r. 

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ do projektu już dziś !

Regulamin rekrutacji

Poznaj zasady udziału w projekcie

WARSZTATY: Nowoczesne metody zarządzania produkcją [92]

 => REKRUTACJA I SKŁADANIE DOKUMENTÓW TRWA DO 10.11.2022 r. <=

Prowadzący:

dr Dariusz Firszt

Cel:

Zapoznanie studentów z nowoczesnymi metodami produkcji (w szczególności Lean Production).
Podniesienie kompetencji zawodowych.

Tematy: 

  1. Ewolucja organizacji systemów produkcyjnych – 2h
  2. Narzędzia oceny procesów produkcyjnych – 2h
  3. Przegląd współczesnych metod zarządzania produkcją – 2h
  4. Koncepcja Lean Production w teorii – 4h
  5. Restrukturyzacja procesów produkcyjnych – 2h

Liczebność grupy: 10 osób

Czas trwania: 12 godzin

Harmonogram:

  • 21.11.2022 r. (poniedziałek), 17:00-20.00, s. 525, paw. U
  • 22.11.2022 r. (wtorek), 17:00-20.00, s. 525, paw. U
  • 23.11.2022 r. (środa), 17:00-20.00, s. 525, paw. U

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ do projektu już dziś !

Regulamin rekrutacji

Poznaj zasady udziału w projekcie

Warsztaty: Nowoczesne metody oceny jakości produktów [95]

 => REKRUTACJA TRWA DO 23.05.2022 r. <=
=> SKŁADANIE DOKUMENTÓW TRWA DO 27.05.2022 r. <=

Prowadzący:

dr Grzegorz Suwała

Cel:

Studenci nauczą się oceniać skład chemiczny olejków eterycznych metodą chromatografii gazowej sprzężonej ze spektrometrią mas. Podczas warsztatów planowana jest: ekstrakcja olejków, przygotowanie materiału do analizy, analiza przy pomocy chromatografu gazowego, interpretacja i opis wyników. Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji zawodowych, analitycznych wraz z umiejętnością interpretacji danych przy wykorzystaniu nowoczesnych urządzeń.

Liczebność grupy: 10 osób

Ilość grup: 1

Czas trwania: 12 godzin

Harmonogram:

  • 03.06.2022 r. (piątek), 10:00-14:30, Laboratorium nr 1, ul. Sienkiewicza 4, Kraków
  • 10.06.2022 r. (piątek), 10:00-14:30, Laboratorium nr 1, ul. Sienkiewicza 4, Kraków

Rekrutacja:

  1. Zgłoszenie online: 23.05.2022 r.
  2. Składanie dokumentów w Biurze Projektu: 27.05.2022 r.

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ do projektu już dziś !

Regulamin rekrutacji

Poznaj zasady udziału w projekcie

Warsztaty: Jak być przedsiębiorczym [97]

 => REKRUTACJA trwa do 14.04.2023 r. <=

Prowadzący:

dr hab. Marcin Gębarowski, prof. UEK

Cel:

Uczestnicy zapoznają się z problematyką zakładania i funkcjonowania własnej firmy . Poznają obowiązki przedsiębiorcy, podstawowe pojęcia związane z prowadzeniem działalności gospodarczej i przydatne zagadnienia prawne. Uczestnicy warsztatów prześledzą drogę zakładania działalności – od pomysłu, poprzez biznesplan, marketing, aż do skutecznego rozwoju. 

Tematy: 

  1. Podstawowe pojęcia związane z rynkiem i działalnością gospodarczą 2h
  2. Istota przedsiębiorczości oraz cechy osoby przedsiębiorczej 2h
  3. Zakładanie i prowadzenie własnej działalności gospodarczej 3h
  4. Kreatywne myślenie – poszukiwanie pomysłów na własny biznes 2h
  5. Marketingowe aspekty prowadzenia własnej działalności gospodarczej 1h
  6. Tworzenie biznes planu 2h

Liczebność grupy: 10 osób

Ilość grup: 1

Czas trwania: 12 godzin

Forma: zajęcia stacjonarne, sala 525 pawilon USTRONIE

Harmonogram:

23.05 (wtorek) 15:00-19:30 – Ustronie s.525 
24.05 (poniedziałek) 15:00-19:30 – Ustronie s.525

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ do projektu już dziś !

Regulamin rekrutacji

Poznaj zasady udziału w projekcie

Warsztaty: Wykorzystanie metod analizy sensorycznej w doskonaleniu i opracowywaniu nowych produktów [98]

 => REKRUTACJA I SKŁADANIE DOKUMENTÓW TRWA DO 01.12.2022 r. <=

Prowadzący:  dr Paweł Turek

Cel:  Studenci nauczą się planować eksperymenty z  analizy sensorycznej oraz interpretować uzyskane wyniki. Otrzymają wiedzę z zakresu metodologii analizy sensorycznej właściwą do prowadzenia badań w opracowaniu innowacyjnych produktów i doskonaleniu produktów już będących na rynku.  Poznają sposoby badania preferencji konsumenckich oraz specyfikę sensorycznych badań konsumenckich wraz z interpretacją danych z wykorzystaniem programu Statistica. W trakcie szkolenie wykorzystane zostanie nauczanie problemowe. Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji zawodowych, analitycznych wraz z umiejętnością interpretacji danych w programie komputerowym. 

Tematy: 

  • Metodologia oznaczeń analizy sensorycznej  4h
  • Sposoby badania preferencji/akceptacji i pożądalności produktów przez konsumentów  4h
  • Analiza i interpretacja wyników oznaczeń konsumenckich 4h

Liczebność grupy: 10 osób

Czas trwania: 12 godzin

Harmonogram:

07.12.2022 14:15-16:30, Sala analizy sensorycznej ul. Sienkiewicza 4. Kraków
14.12.2022 14:15-16:30, Sala analizy sensorycznej ul. Sienkiewicza 4. Kraków
11.01.2023 14:15-16:30, Sala analizy sensorycznej ul. Sienkiewicza 4. Kraków
18.01.2023 14:15-16:30, Sala analizy sensorycznej ul. Sienkiewicza 4. Kraków

Rekrutacja:

Zapisy elektroniczne  i składanie dokumentów do 01.12.2022 r.

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ do projektu już dziś !

Regulamin rekrutacji

Poznaj zasady udziału w projekcie

Analiza i wizualizacja danych w MS Excel [102]

 => REKRUTACJA I SKŁADANIE DOKUMENTÓW TRWA DO 18.04.2023 r. <=

Tytuł: Analiza i wizualizacja danych w MS Excel

Prowadzący: dr Wojciech Szymla

Cel: Rozwinięcie kompetencji informatycznych i analitycznych . W czasie warsztatów studenci zapoznają się z programem MS Excel, nauczą się min. analizować dane, tworzyć raporty, prognozować i automatyzować raporty.

Tematy:

  • Narzędzia zwiększające efektywność pracy z MS Excel
  •  Praca z danymi. Duże arkusze. 

  •  Funkcje MS Excel w analizie i przetwarzaniu danych

  •  Tabele i wykresy przestawne

  •  Formatowanie warunkowe

  •  Raporty interaktywne i pulpity menedżerskie w MS Excel

Liczebność grupy20

Tryb: Szkolenie w formule hybrydowej

Czas trwania: 30 godzin (15 h stacjonarnie, 15 h zdalnie)

Harmonogram:

  • 27.04.2023 r., 16:45-21:00, stacjonarnie sala 201 w Paw A
  • 10.05.2023 r., 16:45-21:00, zdalnie

  • 17.05.2023 r., 16:45-21:00, zdalnie

  • 18.05.2023 r., 16:45-21:00, stacjonarnie sala 201 w Paw A

  • 24.05.2023 r., 16:45-21:00, zdalnie

  • 25.05.2023 r., 16:45-21:00, stacjonarnie sala 201 w Paw A

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ do projektu już dziś !

Regulamin rekrutacji

Poznaj zasady udziału w projekcie

Negocjacje Handlowe [117]

Prowadzący: Future Skills Institute Sp. z.o.o.

Cel:

  • Celem szkolenia jest nauczenie się jak efektywnie przygotowywać i planować negocjacje. Zdobycie wiedzy jakie cechy posiada skuteczny negocjator, jak podchodzić do negocjacji w strategiczny sposób. 
  • Poznanie swojego naturalnego stylu negocjowania 
  • Zdobycie wiedzy kiedy w negocjacjach warto skorzystać z danego stylu  Udoskonalenie swoich zdolności perswazyjne 
  • Poznanie ram negocjacji win-win 
  • Nauczenie się jak prowadzić negocjacje wielostronne 
  • Nauczenie się jak tworzyć koalicje i zwiększać siłę przetargową w negocjacjach „Podkręcenie” negocjacyjnej kreatywności i poprawienie umiejętności rozwiązywania problemów w negocjacjach oraz poszukiwania alternatyw 
  • Poprawienie umiejętności komunikacyjnych niezbędnych w negocjacjach 
  • Poznanie trików i sztuczek negocjacyjnych 

Szkolenie zostanie przeprowadzone w postaci interaktywnych warsztatów.

Liczebność grupy: 12 osób

Czas trwania: 21 godzin

Harmonogram:

EDYCJA KWIECIEŃ 2023

  • 13.04.2023 r. godz. 14:45 – 18:30 (Paw. Ustronie s.K)
  • 14.04.2023 r. godz. 09:00 – 15:00 (Biblioteka s.425)
  • 21.04.2023 r. godz. 09:00  15:00 (Biblioteka s.425)
  • EDYCJA MAJ 2023
  • 15.05.2023 r. godz. 14:45 – 20:00 (Biblioteka s.425)
  • 18.05.2023 r. godz. 14:45 – 20:00 (Biblioteka s.425)
  • 19.05.2023 r. godz. 09:00  15:00 (Biblioteka s.425)
  • Rekrutacja:

EDYCJA KWIECIEŃ 2023

  • zgłoszenia online do 30.03.2022 r.
  • składanie dokumentów w biurze projektu do 01.04.2023 r.

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ do projektu już dziś !

Regulamin rekrutacji

Poznaj zasady udziału w projekcie

Szkolenie: Efektywna praca pod presją czasu [118]

Prowadzący: Wielkopolska Szkoła Skutecznej Nauki

Cel: Uczestnicy szkolenia zdobędą umiejętności pozwalające poznanie metod i narzędzi metodyki Getting Things Done, pozwalającej na sprawne planowanie działań i zarządzanie zadaniami w sytuacji zmiany priorytetów. Podniosą kompetencje dot. umiejętności planowania zadań w czasie w perspektywie dnia i tygodnia pracy, poznają mechanizmy stojące za nawykowymi zachowaniami utrudniającymi efektywne zarządzanie zadaniami.

Tematyka zajęć:

  1. Style zarządzanie czasem oraz jego znaczenie
  2. Zarządzanie czasem a typy pracowników
  3. Reguły zarządzania czasem w pracy i życiu prywatnym i zawodowym
  4. Organizacja pracy poprzez wyznaczanie celów
  5. Bariery efektywnego wykorzystania czasu
  6. Techniki i zasady planowania działań
  7. Techniki oszczędzania czasu
  8. Zysk i strata w planowaniu działań – szacowanie czasu w życiu zawodowym i prywatnym
  9. Techniki analizowania czasu pracy i tworzenie „planów działań”
  10. Codzienna organizacja i planowanie czasu pracy zespołu lub grupy

Szkolenie stacjonarne zostanie przeprowadzone w formie symulacji i case study.

Liczebność grupy: 24 osoby

Czas trwania: 21h (3 spotkania po 7 godz. dydaktycznych – 7 x 45 min.) 

Harmonogram:

EDYCJA MAJ/CZERWIEC 2023

I termin:
17.05.2023 r.
godz. 14:45 – 20:45
18.05.2023 r.
godz. 14:45 – 20:45
19.05.2023 r.
godz. 08:00 – 13:00

II termin:
24.05.2023 r.
godz. 14:45 – 20:30
25.05.2023 r.
godz. 14:45 – 20:30
26.05.2023 r.
godz. 09:00 – 14:45

III termin:
30.05.2023 r.
godz. 16:00 – 20:45
01.06.2023 r.
godz. 14:45 – 20:30
02.06.2023 r.
godz. 08:00 – 14:45

Rekrutacja:

I termin:
zgłoszenia online do 12.05.2023 r.
składanie dokumentów w biurze projektu do 15.05.2023 r.

II termin:
zgłoszenia online do 17.05.2023 r.
składanie dokumentów w biurze projektu do 19.05.2023 r.

III termin:
zgłoszenia online do 22.05.2023 r.
składanie dokumentów w biurze projektu do 24.05.2023 r

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ do projektu już dziś !

Regulamin rekrutacji

Poznaj zasady udziału w projekcie

Trening analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów [119]

prowadzący: MrCertified 

Cel: W trakcie szkolenia studenci poznają zasady przetwarzania, mapowania, segregowania i analizowania dużych ilości informacji i danych. Ćwiczenia pozwalają uczestnikom w bezpiecznym środowisku przetestować nowe metody i narzędzia pracy z danymi. Na treningu ćwiczone są kluczowe zdolności składające się na proces analizy danych i wyciągania wniosków.

Liczebność grupy: 14 osób

Czas trwania: 14 godzin dydaktycznych  

Harmonogram:

EDYCJA MAJ 2023

V TERMIN:

11.05.2023 r.
godz. 14:45 – 20:30 (Bud. Gł. s.5)
12.05.2023 r.
godz. 9:00 – 14:45 (Paw. F s.416)

EDYCJA CZERWIEC 2023

VI TERMIN:

  • 01.06.2023 r. godz. 14:45 – 20:30 (Paw.A s.07) 
  • 02.06.2023 r. godz. 09:00 – 15:00 (Paw. F s. 104)

Rekrutacja:

EDYCJA MAJ 2023

V TERMIN:

  • zgłoszenia online do 28.04.2023 r.
  • składanie dokumentów w biurze projektu do 5.05.2023 r.
  • EDYCJA CZERWIEC 2023

    VI TERMIN:

    • zgłoszenia online do 15.05.2023 r.
    • składanie dokumentów w biurze projektu do 19.05.2023 r.

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ do projektu już dziś !

Regulamin rekrutacji

Poznaj zasady udziału w projekcie

Szkolenie Design thinking [120]

Prowadzący: MrCertified

Rekrutacja:

EDYCJA OSTATNIA :

zgłoszenia online przyjmowane są do 1.06.2023 r. Składanie dokumentów w biurze projektu możliwe jest do I dnia rozpoczęcia szkolenia tj. 5.06.2023 r. Liczba miejsc ograniczona, możliwe jest także wcześniejsze zakończenie rekrutacji.

Harmonogram:

EDYCJA CZERWIEC 2023:

  • 05.06.2023 r. godz. 14:45 – 20:30 
  • 06.06.2023 r. godz. 09:00 – 15:00  

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ do projektu już dziś !

Regulamin rekrutacji

Poznaj zasady udziału w projekcie

Szkolenie kompetencje społeczne [123]

Prowadzący: Zatorski Wojciech

Cel: Uczestnik zdobędzie umiejętności interpersonalne dotyczące rozwoju umiejętności społecznych, szczególnie cenionych przez pracodawców: komunikacja, asertywność, umiejętność podejmowania decyzji.

Zakres tematyczny:

    1. Kluczowe kompetencje społeczne w biznesie – „Kompetencje przyszłości”
    2. Skuteczna komunikacja – Zasady Komunikacji Pozawerbalnej i Werbalne (BUDOWANIE RELACJI I KOMUNIKACJA)
    3. Komunikacja z myślącymi inaczej niż my (ZDOLNOŚĆ DO ADAPTACJI – ELASTYCZNOŚĆ)
    4. Budowanie zespołu w oparciu o współpracę i synergię między rolami (SAMODZIELNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ WSPÓŁPRACY)
  • Rekrutacja:
  • Zgłoszenia online do 10.10.2023 r.
  • Składanie dokumentów w biurze projektu do 11.10.2023 r.
  • Czas trwania szkolenia: 14 godzin dydaktycznych
  • Liczba miejsc ograniczona, możliwe jest wcześniejsze zakończenie rekrutacji.

Harmonogram:

  • VII tura:
  • 16.10.2023 r. godz. 9:00 – 14:30 (7h dyd)
  • 27.10.2023 r. godz. 9:00 – 14:30 (7h dyd)
  • VIII tura:
  • 16.10.2023 r. godz. 15:00 – 20:30 (7h dyd)
  • 27.10.2023 r. godz. 15:00 – 20:30 (7h dyd)

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ do projektu już dziś !

Regulamin rekrutacji

Poznaj zasady udziału w projekcie

Zadanie 03

STAŻE PŁATNE – INSTYTUT NAUK O JAKOŚCI I ZARZĄDZANIA PRODUKTEM [127]

=> REKRUTACJA ZAKOŃCZONA <=

Dla kogo:

  • Kierunek Towaroznawstwo – 2 rok studiów I stopnia,
  • Kierunek Zarządzanie i Inżynieria Produkcji – 2 rok studiów I stopnia,

Cel staży:

  • zdobycie nowej wiedzy i doświadczeń zawodowych,
  • podniesienie kompetencji zawodowych i społecznych,
  • poznanie własnych preferencji zawodowych,
  • możliwość weryfikacji teorii i wiedzy zdobytej na uczelni z praktyką biznesową,
  • budowanie sieci kontaktów zawodowych,
  • otrzymanie wynagrodzenia,
  • możliwość zdobycia stałego zatrudnienia.

Pozostałe Korzyści, Oczekiwania oraz Obowiązki znajdują się w programie stażowym.

Czas trwania stażu:

Staż trwa łącznie 120 h (nie mniej niż 20 h tygodniowo) i realizowany jest przez okres 4-6 tygodni w okresie od lipca do września 2022 r.

Liczba miejsc: 20 osób

  • Towaroznawstwo – minimum 5 miejsc
  • Zarządzanie i Inżynieria Produkcji – minimum 7 miejsc

Przebieg rekrutacji i stażu:

KROK 1: Zapoznaj się z dokumentacją dotyczącą programu stażowego:

Jeżeli, jesteś zainteresowany(a) programem stażowym, na wstępie zapraszamy do
zapoznania się z regulaminem stażu oraz regulaminem rekrutacji umieszczonymi poniżej.

KROK 2: Zapoznaj sie z prezentowanymi poniżej oferowanymi miejscami odbywania stażu, wymogami i obowiązkami. Informację o preferowanym miejscu odbywania stażu podasz w formularzu rekrutacji:

Nazwa pracodawcy Liczba miejsc Lokalizacja
Amster Global sp. z o.o. 4 Kraków
ArcelorMittal 3 Kraków
Hellmann Worldwide Logistics Polska sp. z o.o. sp. k. 6 Kraków
Noble Cert sp. z o.o. 3 Kraków
Sieć Badawcza Łukasiewicz 10 Kraków
SKINLAB Prosta Spółka Akcyjna 9 Kraków
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Krakowie 1 Kraków

KROK 3: Rekrutacja

etap 1: Przed przystąpieniem do programu wypełnij formularz zgłoszeniowy dostępny w przycisku poniżej, a następnie wydrukuj otrzymany PDF, podpisz i przynieś do Biura Projektu (Kampus UEK, Dom Ogrodnika, 1 piętro) do 13.06.2023 r.

etap 2: W formularzu rekrutacji wskaż preferowane miejsce

TERMIN NADSYŁANIA ZGŁOSZEŃ UPŁYWA 13 CZERWCA 2023 r.

etap 3: Poczekaj na wyniki rekrutacji i kontakt z Biura Projektu. Na tym etapie zostanie potwierdzone miejsce odbywania stażu. Pamiętaj, że niektóre firmy chcą wcześniej poznać stażystów – ten etap może się nieznacznie przedłużyć.

etap 4: Podpisz w Biurze Projektu umowę stażową i pozostałe dokumenty rekrutacyjne. Wzór umowy wraz załącznikami znajduje się poniżej. Umowy stażowe będą podpisywane w Biurze projektu w dniach 19-23.06.2023 r. po wcześniejszym umówieniu się. 

KROK 4: Staż

  • przed podjęciem stażu, wraz z pracodawcą, ustalany jest indywidualny program stażu (IPS), określający zakres zadań i harmonogram,
  • wypłaty stypendium stażowego następują po zakończonym miesiącu stażu, po złożeniu wymaganych dokumentów podsumowujących przebieg stażu,
  • na koniec stażu stażysta składa raport końcowy zawierający opinię pracodawcy oraz wystawiane jest Zaświadczenie o odbyciu stażu,
  • stażysta może starać się o zwrot kosztów zakwaterowania i dojazdów.

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ na STAŻ!

UMOWA STAŻOWA

Do wglądu

REGULAMIN STAŻU

Do wglądu

Staże płatne - STUDENCI UEK wszystkich kierunków [130]

=> REKRUTACJA ZAKOŃCZONA <=

Staż przeznaczony jest dla studentów wszystkich kierunków:

  • I stopnia, którzy obecnie kończą II rok lub III rok* studiów
    *studenci III roku mogą brać udział w stażu, pod warunkiem, że obrona pracy magisterskiej odbędzie się dopiero we wrześniu.
  • II stopnia, którzy obecnie kończą I rok lub II rok** studiów
    **studenci II roku mogą brać udział w stażu, pod warunkiem, że obrona pracy magisterskiej odbędzie się dopiero we wrześniu.

Cel staży:

  • zdobycie nowej wiedzy i doświadczeń zawodowych,
  • poznanie własnych preferencji zawodowych,
  • możliwość weryfikacji teorii i wiedzy zdobytej na uczelni z praktyką biznesową,
  • budowanie sieci kontaktów zawodowych,
  • otrzymanie wynagrodzenia,
  • możliwość zdobycia stałego zatrudnienia.

Pozostałe Korzyści, Oczekiwania oraz Obowiązki znajdują się w programie stażowym.

Czas trwania stażu:

Staż trwa 120 godzin zegarowych

Stypendium stażowe:

3480 zł za cały staż (120 h)

Przebieg rekrutacji i odbywania stażu:

KROK 1: Zapoznaj się z dokumentacją dotyczącą programu stażowego:

Jeżeli, jesteś zainteresowany(a) programem stażowym, na wstępie zapraszamy do
zapoznania się z regulaminem stażu oraz regulaminem rekrutacji umieszczonymi poniżej.

KROK 2: Zapoznaj się z prezentowanymi poniżej oferowanymi miejscami odbywania stażu, wymogami i obowiązkami. Informację o preferowanym miejscu odbywania stażu podasz w formularzu rekrutacji.

Nazwa pracodawcy Liczba miejsc Lokalizacja
Amster 3 Kraków
Coratium 3 Kraków
Hellmann 9 Kraków
IAG 15 Kraków
Orlen 3 Kraków
ParkCash 1 Home Office
Santander 2 Kraków
Sieć Badawcza Łukasiewicz 8 Kraków
Sinterit 1 Kraków

KROK 3: Rekrutacja

etap 1: Przed przystąpieniem do programu wypełnij formularz zgłoszeniowy dostępny w przycisku poniżej, a następnie wydrukuj otrzymany PDF, podpisz i dostarcz do Biura Projektu POWER (Dom Ogrodnia, 1 piętro)

etap 2: W formularzu rekrutacji wskaż preferowane miejsca

etap 3: Poczekaj na wyniki rekrutacji i kontakt z Biura Projektu. Na tym etapie zostanie potwierdzone miejsce odbywania stażu. Pamiętaj, że niektóre firmy chcą wcześniej poznać stażystów – ten etap może się nieznacznie przedłużyć.

etap 4: Podpisz w Biurze Projektu umowę stażową i pozostałe dokumenty rekrutacyjne. Wzór umowy wraz załącznikami znajduje się poniżej.

KROK 4: Staż

  • przed podjęciem stażu, wraz z pracodawcą, ustalany jest indywidualny program stażu (IPS), określający zakres zadań i harmonogram,
  • wypłaty stypendium stażowego następują po zakończonym miesiącu stażu, po złożeniu wymaganych dokumentów podsumowujących przebieg stażu,
  • na koniec stażu stażysta składa raport końcowy zawierający opinię pracodawcy oraz wystawiane jest Zaświadczenie o odbyciu stażu,
  • stażysta może starać się o zwrot kosztów zakwaterowania i dojazdów.

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ na STAŻ!

UMOWA STAŻOWA

Do wglądu

REGULAMIN STAŻU

Do wglądu

Zadanie 04

Staże naukowo-dydaktyczne – nauczyciele akademiccy UEK

Dla kogo:

Nauczyciele akademiccy Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

Cele staży, to m. in.:

  • promocja Uczelni w postaci przeprowadzonych prezentacji,
  • spotkania i konsultacje z osobami odpowiedzialnymi za badania naukowe, wydawnictwa naukowe,
  • nawiązanie długoterminowej współpracy naukowo-dydaktycznej, również w kontekście już realizowanych projektów badawczych, indywidualnych lub zespołowych,
  • spotkania i konsultacje z osobami odpowiedzialnymi za współpracę uczelni z otoczeniem biznesowym; identyfikacja i ocena stosowanych metod i efektów współpracy odwiedzanej uczelni z otoczeniem społeczno-gospodarczym, identyfikacja dobrych praktyk (wprowadzanie elementów praktyki w obszarze kształcenia studentów, organizowane wizyty studyjne, praktyki studenckie, wspólne projekty studentów ze otoczeniem biznesowym, współpraca nauki z praktyką itd.),
  • konsultacje i prowadzenie prac badawczych związanych z realizowanym aktualnie projektem badawczym,
  • spotkania i ocena możliwości nawiązania współpracy badawczej, konsultacje i prace związane z przygotowaniem projektu badawczego, publikacji naukowej,
  • konsultacje i ocena możliwości współpracy dydaktycznej, np. w zakresie wymiany studentów, wspólnych programów studiów itd.,
  • poznanie i aplikacja nowych metod dydaktycznych.

Czas trwania staży: 1 tydzień 

Termin realizacji staży: do 31.10.2023 r.

Kierunki i miejsca wyjazdów: ośrodki akademickie przede wszystkim w Europie i na świecie

Liczba miejsc: w zależności od liczby zgłoszeń i kosztów wyjazdów

Przebieg rekrutacji i stażu:

KROK 1 – ocena wniosków przez Kolegialną Komisję Rekrutacyjną i ogłoszenie wyników do dnia 10.05.2023 r.

KROK 2 – wypełnienie formularza wniosku rekrutacyjnego w formie elektronicznej do 15.05.2023 r. (przycisk poniżej) Do wypełnienia formularza niezbędna jest zgoda bezpośredniego przełożonego/kierownika katedry oraz zgoda/oświadczenie strony przyjmującej o chęci przyjęcia pracownika
KROK 3 – wypełnienie przez uczestników dokumentów wyjazdowych w Dziale Współpracy Zagranicznej
KROK 4 – odbycie stażu
KROK 5 – sprawozdanie z realizacji stażu.

 

Informacje dodatkowe:

Faktury powinny być wystawione na Uczelnię, a nie na osobę wyjeżdżającą. Za noclegi pracownik powinien rozliczyć się fakturą. Jeżeli jej nie przedstawi otrzyma jedynie ryczałt noclegowy w wysokości 25% limitu maksymalnego za noclegi. Informację tą otrzymuje przed wyjazdem każdy pracownik wraz z informacją o ubezpieczeniu.
Część wydatków jest obligatoryjnie rozliczana w sposób ryczałtowy (czyli nie można ich rozliczyć rachunkiem/fakturą/biletem):
– wyżywienie (diety)
– przejazdy komunikacją miejską (ryczałt komunikacyjny)
– przejazd lotnisko – hotel – lotnisko (ryczałt dojazdowy)
– przejazd samochodem prywatnym (tzw. kilometrówka 0,8358 PLN/km)

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ na STAŻ!

ZASADY WYJAZDÓW

z projektu POWER 3.5

REGULAMIN

w sprawie wyjazdów służbowych

SPRAWOZDANIE

z wyjazdu służbowego w ramach POWER 3.5

Szkolenie: "Programy statystyczne i wykorzystanie narzędzi statystycznych" (150)

Prowadzący: StatSoft Polska Sp. z o.o

Lista dostępnych szkoleń:

  • Statystyka dla niestatystyków – kurs podstawy z uwzględnieniem obsługi programu Statistica
  • Metody statystyczne w badaniach społecznych
  • Analiza danych ankietowych w Statistica
  • Metaanaliza w badaniach społeczno-ekonomicznych
  • Metody statystyczne w marketingu i badaniach rynku
  • Modelowanie ścieżkowe w badaniach społeczno-ekonomicznych
  • Analiza danych i sztuczna inteligencja w Przemyśle 4.0
  • Modele skoringowe w optymalizacji kampanii marketingowych oraz utrzymaniu klienta (churn)
  • DOE – komputerowe wspomaganie planowania i analizy statystycznej badań innowacyjnych
  • Data mining w Statistica

Ilość miejsc w 1 turze szkoleniowej: 15

Harmonogram: szczegółowy harmonogram znajduje się w formularzu zgłoszeniowym

Forma szkolenia: zdalna

Wymagania sprzętowe i dotyczące oprogramowania dla komputerów uczestników szkolenia on-line:
– komputer klasy PC z systemem Windows 7 – 11,
– połączenie z Internetem 1 Mbps lub szybsze,
– głośniki lub słuchawki i mikrofon (zalecane słuchawki z mikrofonem),
4GB lub więcej RAM,
– oprogramowanie Statistica v. 13 (zalecamy v.13.3) – Można skorzystać z licencji Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie albo licencji szkoleniowej zapewnionej przez Wykonawcę szkoleń
– przeglądarka internetowa Google Chrome,
– dla Państwa wygody zdecydowanie zalecamy konfigurację z dwoma wyświetlaczami (na jednym monitorze wyświetlona jest „własna” Statistica a na drugim podgląd na ekran prowadzącego i jego prezentację)

Aby wziąć udział w projekcie niezbędne jest wykonanie następujących kroków:

KROK 1: Proszę o zapoznanie się z dokumentacją dotyczącą udziału w projekcie:

KROK 2: Proszę wypełnić formularz zgłoszeniowy online – dostępny poniżej. Po wypełnieniu formularza online otrzymają Państwo na wskazany w formularzu adres e-mail formularz w formacie PDF. Prosimy o wydrukowanie i podpisanie dokumentu.  Podpisany formularz należy dostarczyć do biura projektu.
Jest to WARUNEK KONIECZNY, aby móc uczestniczyć w szkoleniu.

KROK 3: Należy pobrać „Skierowanie na szkolenie”. Wniosek powinien zostać podpisany przez bezpośredniego przełożonego i dostarczony niezwłocznie w wersji papierowej do biura projektu.
Jest to WARUNEK KONIECZNY, aby móc uczestniczyć w szkoleniu.

Terminy rekrutacji:

szkolenia odbywające się we WRZEŚNIU:

  • do 06.09.2023 – przyjmowanie zgłoszeń online
  • do 08.09.2023 – złożenie Skierowań na szkolenie (może być podpis elektroniczny, skan)
  • do 08.09.2023 – dostarczenie podpisanego formularza zgłoszeniowego

    Formularz Rekrutacyjny

    ZAPISZ SIĘ na SZKOLENIE!

    REGULAMIN REKRUTACJI

    Poznaj zasady udziału w projekcie

    DELEGACJA PRACOWNIKA

    Skierowanie na szkolenie

    Zadanie 05