W trosce o Panstwa zdrowie oraz z uwagi na Zarzadzenie Pana Rektora nr R-0201-17/2020
z dnia 11.03.2020 r., dotyczace zawieszenia zajec stacjonarnych na terenie Uniwersytetu Ekonomicznego,
harmonogram realizacji w Projekcie POWER ulegnie zmianie.

ZAPISZ sie na warsztaty/szkolenia, a gdy tylko sytuacja sie uspokoi, poinformujemy Cie mailowo o nowym harmonogramie warsztatów/szkolen.

POWER 3.5 dla UEK

Aktualnie prowadzone rekrutacje

Tu znajdziesz wszystkie szkolenia/warsztaty/seminaria które będą odbywały się w najbliższym czasie. Aby przejść proces rekrutacji i zapewnić sobie miejsce w grupie szkoleniowej powinieneś przejść 3 kolejne kroki:

1. Wypełnić  elektronicznie Formularz rekrutacyjny  dedykowany dla interesującego cię szkolenia oraz Bilans kompetencji. Wypełnione dokumenty prześlą się automatycznie.

2. Poczekać na maila z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia!

3. Wypełniony formularz prosimy podpisać i zeskanowany odesłać na adres: szkolenia.power@uek.krakow.pl.

4. Przyjść do Biura Projektu we wskazanym w mailu terminie i podpisać dokumenty rekrutacyjne.

 Jest to ostateczna forma potwierdzenia zainteresowania szkoleniem i gwarantuje miejsce na liście obecności.

Pamiętaj, że:

  • na wszystkie szkolenia liczba miejsc jest ograniczona i warto pospieszyć się z przesłaniem formularza,
  • wszystkie szkolenia są bezpłatne,
  • udział potwierdzamy certyfikatem.

Zadanie 01

Zadanie 04

Zadanie 02

Zadanie 05

Zadanie 03

Zadanie 06

Zadanie 01

WISE - KOLEGIUM GAP [10]

Prowadzący:

dr hab. Jacek Klich, prof. UEK, dr Agnieszka Latosińska, dr Łukasz Danel, mgr Piotr Głogowski

Krok 1: Proszę o zapoznanie się z regulaminem oraz oświadczeniem dot. przetwarzania danych osobowych.

Krok 2: Proszę wypełnić formularz zgłoszeniowy. Potwierdzenie w formacie .pdf otrzyma Pan(i) na wskazany w formularzu e-mail. Prosimy wydrukować, podpisać i skan przesłać na adres: szkolenia.power@uek.krakow.pl

Krok 3: Otrzyma Pan/Pani potwierdzenie udziału w projekcie.

Harmonogram:

Zgodnie z planem zajęć

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ do projektu już dziś !

Regulamin rekrutacji

 
Poznaj zasady udziału w projekcie

Staże płatne dla kierunku "Doradztwo Inwestycyjno-Gospodarcze" [22]

Dla kogo:

Kierunek Doradztwo Inwestycyjno-Gospodarcze

Cel staży:

  • zdobycie nowej wiedzy i doświadczeń zawodowych,
  • poznanie własnych preferencji zawodowych,
  • możliwość weryfikacji teorii i wiedzy zdobytej na uczelni z praktyką biznesową,
  • budowanie sieci kontaktów zawodowych,
  • otrzymanie wynagrodzenia,

Czas trwania stażu:

Staż trwa łącznie 176 h stażowych i realizowany jest przez okres 4-6 tygodni w IV semestrze studiów dualnych tj. maj/czerwiec 2021

Przebieg stażu:

KROK 1: Zapoznaj się z dokumentacją dotyczącą programu stażowego:

Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem stażu oraz regulaminem rekrutacji, a także pozostałymi dokumentami umieszczonymi w zbiorczej paczce.
Zapoznaj się z dostępną bazą pracodawców przyjmujących na staż i ich ofertą.

KROK 2: Rekrutacja:

etap 1: Do 30.04.2021 r. wypełnij formularz zgłoszeniowy dostępny w przycisku poniżej,

etap 2: Weryfikacja zgłoszeń i szczegółowe indywidualne ustalenia pomiędzy stażystą-firmą przyjmującą na staż.

etap 3: Do 19.05.2021 podpisz w Biurze Projektu umowę stażową i dokumenty rekrutacyjne.

KROK 3: Staż:

Baza Przedsiębiorstw przyjmujących na staż (kliknij w nazwę wybranej firmy aby zapoznać się ze szczegółami):

Nazwa firmy  Łączna liczba miejsc stażowych
AON 12
AYA Consulting sp. z o. o. 1
BDO sp. z o. o. sp. k. 6
DBG Doradztwo Podatkowe sp. z o. o. 1
Coratium sp.zo.o. 2
ECOLAB Services Poland sp. z o. o. 3
Euroconsult sp. z o. o. 1
Fundacja Hearty 4
Inet sp. z o. o. 1
IT Vision sp. z o . o. 4
ITMatch 6
Klaudia Dobras-Berger 1
Mazars 3
Nitroerg S.A. 2
Phinance S.A. 10
PRS S.A. 1
S-LABS sp. z o. o. (brand Appartme) 1
Santander Bank Polska 4
Scania 3
Tax Unit sp. z o. o. 1
TT Soft sp. z o. o. 2

Informacje dodatkowe:

  • przed podjęciem stażu, wraz z pracodawcą, ustalany jest indywidualny program stażu
    (IPS), określający zakres zadań i harmonogram,
  • wypłaty stypendium stażowego następują po zakończonym miesiącu stażu, po złożeniu wymaganych dokumentów podsumowujących przebieg stażu,
  • na koniec stażu stażysta składa raport końcowy zawierający opinię pracodawcy oraz wystawiane jest Zaświadczenie o odbyciu stażu,

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ na STAŻ!

UMOWA STAŻOWA

Do wglądu

REGULAMIN STAŻU

Do wglądu

Zadanie 02

seminarium prowadzone w systemie living lab [62]

Prowadzący:

dr hab. Łukasz Mamica, prof. UEK
dr Monika Mazur – Bubak

Cel:

Studenci zdobędą kompetencje z zakresu komunikacji, wyszukiwania informacji oraz kompetencje analityczne dot. umiejętności rozwiązywania problemów i weryfikacji konkretnych zapisów dokumentów prawnych.

Projekt Living Lab będzie realizowany przy współpracy z Fundacją e-konsument oraz biurem europosłanki Parlamentu Europejskiego Janiny Ochojskiej, zasiadającej w komisjach EMPL (Komisji Zatrudnienia i Spraw Socjalnych) oraz ECON (Sprawy Gospodarcze i Monetarne). Tematyka zajęć w systemie Living Lab będzie dotyczyła różnych aspektów i działań na rzecz realizacji Sustainable Development Goals.

Tematy: 

  1. Wprowadzenie do pracy w europarlamencie oraz przybliżenie problematyki ecocide (tzw. ekobójstwa).
  2. Sporządzenie propozycji argumentacji dotyczącej wprowadzenia zbrodni przeciw środowisku naturalnemu jako jednej ze podlegających Rzymskiemu Statutowi Międzynarodowego Trybunału Karnego.
  3. Omówienie zasad i obowiązków pracy jako shadow reporter oraz zaprojektowanie poprawek do raportu komisji DROI dot. praw człowieka.
  4. Weryfikacja propozycji i ich konsultacja z osobą pracującą jako shadow reporter.
  5. Wybrane problemy odpowiedzialnej konsumpcji w przemyśle spożywczym. Analiza dobrych praktyk w zakresie produkcji i konsumpcji żywności przedstawione na przykładzie materiałów powstałych w ramach projektów Fundacji Kupuj Odpowiedzialnie.
  6. Wpływ przemysłu odzieżowego na współczesne problemy społeczno-gospodarcze. Dobre praktyki w zakresie ograniczania konsumpcji oraz zanieczyszczenia środowiska przeze przemysł tekstylny. Opracowanie propozycji rozwiązania problemów związanych z nieodpowiedzialną konsumpcją.
  7. Problemy wdrażania 17 celów zrównoważonego rozwoju ONZ.

Liczebność grupy: do 10 osób

Ilość grup: 2

Czas trwania: 60 godzin dla SUM, 90 godzin dla studiów licencjackich

Harmonogram:

  • zgodny z planem zajęć

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ do projektu już dziś !

BILANS KOMPETENCJI

Następnie wypełnij bilans kompetencji

Regulamin rekrutacji

Poznaj zasady udziału w projekcie

Szkolenie certyfikowane PRINCE2 Foundation [70]

Prowadzący: Inprogress Szkolenia sp. z o.o.

Trenerzy: Marcin Jackowski, Artur Mochocki

Program szkolenia: Pobierz program

Liczebność grupy: 15 osób/edycję

Rekrutacja: 29.01.2021 r. – 28.02.2021 r. Liczba miejsc ograniczona, możliwe jest wcześniejsze zakończenie rekrutacji.

Harmonogram (24h + egzamin certyfikujący):

  • Edycja I 1 – 8.01.2021 r. – 8h szkoleniowych, 15.01.2021 r. – 8h szkoleniowych, 22.01.2021 r.- 8
    h szkoleniowych
  • Edycja II – 12.03.2021 r. – 8h szkoleniowych, 19.03.2021 r. – 8h szkoleniowych, 26.03.2021 r. –
    8h szkoleniowych
  • Edycja III – 7.05. 2021 r. – 8h szkoleniowych, 14.05.2021 r. – 8h szkoleniowych, 21.05.2021 r. –
    8h szkoleniowych
  • Edycja IV – 5.11.2021r. – 8h szkoleniowych , 12.11.2021 r. – 8h szkoleniowych, 19.11.2021 r. –
    8h szkoleniowych

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ do projektu już dziś !

BILANS KOMPETENCJI

Następnie wypełnij bilans kompetencji

Regulamin rekrutacji

Poznaj zasady udziału w projekcie

Warsztaty kształcące kompetencje miękkie - negocjacje [75]

Prowadzący:

  • dr hab. Łukasz Mamica, prof. UEK
  • dr Piotr Kopyciński
  • dr Jakub Głowacki
  • dr Monika Mazur-Bubak
  • dr Paweł Białynicki-Birula

Cel:

Zajęcia kształcące kompetencje miękkie w zakresie rozwiązywania sytuacji problemowych dzięki wykorzystaniu studiów przypadku

Liczebność grupy: min. 5 osób

Czas trwania: 15 godzin

Harmonogram: zgodny z planem zajęć. Zajęcia prowadzone w trybie zdalnym.

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ do projektu już dziś !

BILANS KOMPETENCJI

Następnie wypełnij bilans kompetencji

Regulamin rekrutacji

Poznaj zasady udziału w projekcie

Miejski obóz badawczy- zajęcia praktyczne realizowane w formie projektowej [77]

Prowadzący:

  • dr hab. Anna Karwińska, prof. UEK
  • dr inż. arch. Dorota Jopek
  • dr Michał Kudłacz

Liczebność grupy: maksymalnie 20 osób

Czas trwania: marzec 2021 – grudzień 2021

Harmonogram: 14 h zajęć zdalnych + zajęcia terenowe – 71 h

Tematy: 

Moduł I – Badania miejskie – podstawy teoretyczne:

Miasto jako przedmiot badań socjologii – prof. dr hab. Anna Karwińska,
Miasto jako przedmiot badań planowania urbanistyki – dr inż. arch. Dorota Jopek,
Miasto jako przedmiot badan polityk publicznych – dr Michał Kudłacz oraz
Warsztaty podsumowujące.

Łączny wymiar godzin to 5 h (konwersatoria (3 h), warsztaty (2 h)).

Moduł II – Realizacja projektu badawczego – konwersatoria + warsztaty + badania terenowe.

Koordynatorem Modułu II jest dr Michał Kudłacz, który poprowadzi zajęcia z zaproszonymi ekspertami.

Łączny wymiar godzin to 80 h (konwersatoria (9 h), warsztaty (71 h)).

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ do projektu już dziś !

BILANS KOMPETENCJI

Następnie wypełnij bilans kompetencji

Regulamin rekrutacji

Poznaj zasady udziału w projekcie

Warsztaty: Jak być przedsiębiorczym [97]

 => REKRUTACJA TRWA DO 28.04.2021 r. <=

Prowadzący:

dr hab. Marcin Gębarowski, prof. UEK

Cel:

Uczestnicy zapoznają się z problematyką zakładania i funkcjonowania własnej firmy . Poznają obowiązki przedsiębiorcy, podstawowe pojęcia związane z prowadzeniem działalności gospodarczej i przydatne zagadnienia prawne. Uczestnicy warsztatów prześledzą drogę zakładania działalności – od pomysłu, poprzez biznesplan, marketing, aż do skutecznego rozwoju. 

Tematy: 

  1. Podstawowe pojęcia związane z rynkiem i działalnością gospodarczą 2h
  2. Istota przedsiębiorczości oraz cechy osoby przedsiębiorczej 2h
  3. Zakładanie i prowadzenie własnej działalności gospodarczej 3h
  4. Kreatywne myślenie – poszukiwanie pomysłów na własny biznes 2h
  5. Marketingowe aspekty prowadzenia własnej działalności gospodarczej 1h
  6. Tworzenie biznes planu 2h

Liczebność grupy: 10 osób

Ilość grup: 1

Czas trwania: 12 godzin

Forma: zajęcia zdalne

Harmonogram:

06 maja (czwartek) 16:00-19:00 (4h dyd)
11 maja (wtorek) 16:00-19:00 (4 h dyd)
13 maja (czwartek) 16:00-19:00 (4 h dyd)

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ do projektu już dziś !

BILANS KOMPETENCJI

Następnie wypełnij bilans kompetencji

Regulamin rekrutacji

Poznaj zasady udziału w projekcie

Szkolenie certyfikowane Agile Foundation [113]

=> REKRUTACJA ZAKOŃCZONA <=
BRAK MIEJSC
NASTĘPNY NABÓR: LISTOPAD 2021

Prowadzący: Altkom Akademia S.A.

Trenerzy: Michał Leśniak, Jerzy Wittek

Program szkolenia: Pobierz program

Liczebność grupy: 12 osób/edycję

Rekrutacja: 29.01.2021 r. – 28.02.2021 r. Liczba miejsc ograniczona, możliwe jest wcześniejsze zakończenie rekrutacji.

Harmonogram (24h + egzamin certyfikujący):

  • Edycja I 13-15.01.2021 r. – 9:00 – 16:00
  • Edycja II 10-12.03.2021 r. – 9:00 – 16:00
  • Edycja III 12-14.05.2021 r. – 9:00 – 16:00
  • Edycja IV 17-19.11.2021 r. – 9:00 – 16:00

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ do projektu już dziś !

BILANS KOMPETENCJI

Następnie wypełnij bilans kompetencji

Regulamin rekrutacji

Poznaj zasady udziału w projekcie

Zadanie 03

STAŻE PŁATNE – INSTYTUT NAUK O JAKOŚCI I ZARZĄDZANIA PRODUKTEM [127]

=> REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA TRWA DO 3 CZERWCA 2021 r. <=

Dla kogo:

  • Kierunek Towaroznawstwo,
  • Kierunek Zarządzanie i Inżynieria Produkcji,

Cel staży:

  • zdobycie nowej wiedzy i doświadczeń zawodowych,
  • podniesienie kompetencji zawodowych i społecznych,
  • poznanie własnych preferencji zawodowych,
  • możliwość weryfikacji teorii i wiedzy zdobytej na uczelni z praktyką biznesową,
  • budowanie sieci kontaktów zawodowych,
  • otrzymanie wynagrodzenia,
  • możliwość zdobycia stałego zatrudnienia.

Pozostałe Korzyści, Oczekiwania oraz Obowiązki znajdują się w programie stażowym.

Czas trwania stażu:

Staż trwa łącznie 120 h (nie mniej niż 20 h tygodniowo) i realizowany jest przez okres 4-6 tygodni w okresie od lipca do września 2021 r.

Liczba miejsc: 20 osób

Przebieg rekrutacji i stażu:

KROK 1: Zapoznaj się z dokumentacją dotyczącą programu stażowego:

Jeżeli, jesteś zainteresowany(a) programem stażowym, na wstępie zapraszamy do
zapoznania się z regulaminem stażu oraz regulaminem rekrutacji umieszczonymi poniżej.

KROK 2: Zapoznaj sie z prezentowanymi poniżej oferowanymi miejscami odbywania stażu, wymogami i obowiązkami. Informację o preferowanym miejscu odbywania stażu podasz w formularzu rekrutacji:

Stanowisko I – 1 miejsce
Instytut Przemysłu Skórzanego; Laboratorium 1.
Zadania: Zagadnienia materiałoznawcze dotyczące chemicznej modyfikacje skór i tekstyliów; mikrokapsułkowania olejków eterycznych
Wymagania: Preferowany kierunek studiów Towaroznawstwo (materiałoznawstwo tekstylne, skórzane, polimerowe; chemiczne modyfikacje materiałowe). Wymagane umiejętności:
– znajomość podstawowych technik laboratoryjnych i pomiarowych;
– biegła obsługa programów MS Office;
– znajomość języka angielskiego umożliwiająca korzystanie z anglojęzycznych baz literaturowych i publikacji.

Stanowisko II – 1 miejsce
Instytut Przemysłu Skórzanego; Laboratorium 3.
Zadania: Zagadnienia materiałoznawcze dotyczące modyfikacji powierzchniowej materiałów przy użyciu lasera CO2, materiałów obuwniczych skórzanych i tekstylnych oraz metod badania materiałów i oceny jakości materiałów
Wymagania: Preferowany kierunek studiów Towaroznawstwo (materiałoznawstwo tekstylne, skórzane, polimerowe; chemiczne modyfikacje materiałowe). Wymagane umiejętności:
– znajomość podstawowych technik laboratoryjnych i pomiarowych;
– biegła obsługa programów MS Office;
– znajomość języka angielskiego umożliwiająca korzystanie z anglojęzycznych baz literaturowych i publikacji.

KROK 3: Rekrutacja

etap 1: Przed przystąpieniem do programu wypełnij formularz zgłoszeniowy dostępny w przycisku poniżej, a następnie wydrukuj otrzymany PDF, podpisz i prześlij czytelny skan na adres staze.power@uek.krakow.pl z tematem „Rekrutacja 127”

etap 2: W formularzu rekrutacji wskaż preferowane miejsce

TERMIN NADSYŁANIA ZGŁOSZEŃ UPŁYWA 3 CZERWCA

etap 3: Poczekaj na wyniki rekrutacji i kontakt z Biura Projektu. Na tym etapie zostanie potwierdzone miejsce odbywania stażu. Pamiętaj, że niektóre firmy chcą wcześniej poznać stażystów – ten etap może się nieznacznie przedłużyć.

etap 4: Podpisz w Biurze Projektu umowę stażową i pozostałe dokumenty rekrutacyjne. Wzór umowy wraz załącznikami znajduje się poniżej.

KROK 4: Staż

  • przed podjęciem stażu, wraz z pracodawcą, ustalany jest indywidualny program stażu (IPS), określający zakres zadań i harmonogram,
  • wypłaty stypendium stażowego następują po zakończonym miesiącu stażu, po złożeniu wymaganych dokumentów podsumowujących przebieg stażu,
  • na koniec stażu stażysta składa raport końcowy zawierający opinię pracodawcy oraz wystawiane jest Zaświadczenie o odbyciu stażu,
  • stażysta może starać się o zwrot kosztów zakwaterowania i dojazdów.

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ na STAŻ!

UMOWA STAŻOWA

Do wglądu

REGULAMIN STAŻU

Do wglądu

Staże płatne - STUDENCI UEK wybranych kierunków [130]

Staż przeznaczony jest dla studentów następujących kierunków:

  • Ekonomia (studia stacjonarne II stopnia), I rok
  • Rynki Finansowe (studia stacjonarne II stopnia), I rok
  • Administracja (studia stacjonarne II stopnia), I rok
  • Administracja (studia stacjonarne II stopnia), II rok (w projekcie mogą brać udział osoby, które przejdą proces rekrutacji przed swoją obroną. Sam staż może być realizowany już po obronie)
  • Gospodarka i Administracja Publiczna (studia stacjonarne II stopnia), II rok (w projekcie mogą brać udział osoby, które przejdą proces rekrutacji przed swoją obroną. Sam staż może być realizowany już po obronie)
  • Gospodarka i Administracja Publiczna (studia stacjonarne I stopnia), III rok (w projekcie mogą brać udział osoby, które przejdą proces rekrutacji przed swoją obroną. Sam staż może być realizowany już po obronie)
  • Informatyka stosowana (studia stacjonarne II stopnia), I rok
  • Informatyka stosowana (studia stacjonarne II stopnia), II rok (w projekcie mogą brać udział osoby, które przejdą proces rekrutacji przed swoją obroną. Sam staż może być realizowany już po obronie)
  • Rachunkowość i Controlling (studia stacjonarne II stopnia), I rok
  • Logistyka międzynarodowa (studia stacjonarne I stopnia), III rok

Liczba miejsc na poszczególnych kierunkach jest ograniczona.

Cel staży:

  • zdobycie nowej wiedzy i doświadczeń zawodowych,
  • poznanie własnych preferencji zawodowych,
  • możliwość weryfikacji teorii i wiedzy zdobytej na uczelni z praktyką biznesową,
  • budowanie sieci kontaktów zawodowych,
  • otrzymanie wynagrodzenia,
  • możliwość zdobycia stałego zatrudnienia.

Pozostałe Korzyści, Oczekiwania oraz Obowiązki znajdują się w programie stażowym.

Czas trwania stażu:

Staż trwa 3 kolejne miesiące (łącznie 360 h), w okresie 07.2021 r. – 09.2021 r.

Przebieg rekrutacji i odbywania stażu:

KROK 1: Zapoznaj się z dokumentacją dotyczącą programu stażowego:

Jeżeli, jesteś zainteresowany(a) programem stażowym, na wstępie zapraszamy do
zapoznania się z regulaminem stażu oraz regulaminem rekrutacji umieszczonymi poniżej.

KROK 2: Zapoznaj sie z prezentowanymi poniżej oferowanymi miejscami odbywania stażu, wymogami i obowiązkami. Informację o preferowanym miejscu odbywania stażu podasz w formularzu rekrutacji.

Nazwa pracodawcy Liczba miejsc Lokalizacja
Alight Solutions 8 Kraków
Amster Global sp. z o. o. 4 Kraków
Aon 12 Kraków
ArcelorMittal 2 Kraków / Bytom
AVENHANSEN sp. z o. o. 2 Kraków
Comarch S. A. 26 Kraków
Coratium sp. z o. o. 1 Kraków
CTL Logistics GmbH 2 Berlin
Deko Eko BV sp. z o. o. 5 Kraków
Fresenius Kabi Business Services sp. z o. o.
5 Wrocław
Fundacja Gospodarki i Administracji Publicznej 2 Kraków
Gaming Supplements sp. z o. o. 1 Warszawa
Hellmann Worldwide Logistics Polska sp. z o. o. sp. k. 6 Kraków
HR Wise sp. z o. o. 1 Kraków
Inet sp. z o.o.
6 Modlnica k. Krakowa / Warszawa
IT Vision sp. z o. o. 4 Kraków
Jacobs 21 Kraków
Krakspire Sylwia Fossaert 1 Kraków
Mediacom Warszawa sp. z o. o. 10 Warszawa
Małopolski Urząd Wojewódzki 8 Kraków / Nowy Sącz / Tarnów
Native Hash sp. z o. o. 4 Jasionka (Podkarpacki Park Technologiczny Aeropolis)
NGA HR sp. z o. o. 8 Kraków
Nitroerg S.A. 4 Bieruń i Krupski Młyn
ORLEN OIL sp. z o. o.
2 Kraków
Parkcash sp. z o. o. 3 Kraków
Phinance S. A. 10 Kraków
Planeta Robotów
1 Kraków
PRS S. A. 3 Gdańsk
Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej sp. z o. o. 5 Tychy
Przedsiębiorstwo Społeczne Agencja Artystyczna GAP sp. z o. o. 2 Kraków
Redakcja Business Intelligence
Wydawca: Marshal Academy sp. z o. o.

2 Kraków / Niepołomice
S-LABS sp. z o. o. (brand Appartme) 1 Kraków
Skin Lab International sp. z o. o. 2 Kraków
Smart AdServer 3 Kraków
T-Mobile Polska S. A. (hubraum – inkubator technologiczny grupy Deutsche Telekom) 4 Kraków
TT Soft sp. z o. o. 7 Rzeszów / Kraków
Virtual Power Plant sp. z o. o. 1 Warszawa
YOSI.PL Władysław Kuć, Wojciech Mazgaj s. c. 5 Kraków

KROK 3: Rekrutacja

etap 1: Przed przystąpieniem do programu wypełnij formularz zgłoszeniowy dostępny w przycisku poniżej, a następnie wydrukuj otrzymany PDF, podpisz i prześlij czytelny skan na adres staze.power@uek.krakow.pl z tematem „Rekrutacja 130”

etap 2: W formularzu rekrutacji wskaż preferowane miejsca

etap 3: Poczekaj na wyniki rekrutacji i kontakt z Biura Projektu. Na tym etapie zostanie potwierdzone miejsce odbywania stażu. Pamiętaj, że niektóre firmy chcą wcześniej poznać stażystów – ten etap może się nieznacznie przedłużyć.

etap 4: Podpisz w Biurze Projektu umowę stażową i pozostałe dokumenty rekrutacyjne. Wzór umowy wraz załącznikami znajduje się poniżej.

KROK 4: Staż

  • przed podjęciem stażu, wraz z pracodawcą, ustalany jest indywidualny program stażu (IPS), określający zakres zadań i harmonogram,
  • wypłaty stypendium stażowego następują po zakończonym miesiącu stażu, po złożeniu wymaganych dokumentów podsumowujących przebieg stażu,
  • na koniec stażu stażysta składa raport końcowy zawierający opinię pracodawcy oraz wystawiane jest Zaświadczenie o odbyciu stażu,
  • stażysta może starać się o zwrot kosztów zakwaterowania i dojazdów.

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ na STAŻ!

UMOWA STAŻOWA

Do wglądu

REGULAMIN STAŻU

Do wglądu

Zadanie 04

Szkolenia z języka angielskiego dla kadry dydaktycznej

Prowadzący:

Cambridge School of English

Cel:

Podniesienie kompetencji językowych kadry dydaktycznej UEK w zakresie języka angielskiego w ekonomii i naukach społecznych.

Termin naboru:

I tura – do 30.06.2020 r. (wypełnienie formularza online i złożenie podpisanego wniosku o delegowanie w biurze projektu)
II tura – do 15.07.2020 r. (wypełnienie formularza online i złożenie podpisanego wniosku o delegowanie w biurze projektu)

SZKOLENIE Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA KADRY DYDAKTYCZNEJ INSTYTUTU ZARZĄDZANIA [144]
=> REKRUTACJA ZAKOŃCZONA <=
BRAK MIEJSC

Opis: Indywidualne szkolenie językowe (konwersacje) z zakresu języka angielskiego w ekonomii i naukach społecznych.

Ilość miejsc: 20

Czas trwania: 80 godzin szkoleniowych

Harmonogram: ustalany indywidualnie z kursantem

SZKOLENIE Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO WRAZ Z EGZAMINEM CERTYFIKUJĄCYM
DLA KADRY DYDAKTYCZNEJ KOLEGIUM GOSPODARKI I ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ [134]
=> REKRUTACJA ZAKOŃCZONA <=
BRAK MIEJSC

Opis: Grupowe szkolenie językowe z zakresu języka angielskiego. Szkolenie zakończy sie egzaminem certyfikującym.

Ilość grup: 4

Ilość osób w grupie: 5

Czas trwania: 30 godzin szkoleniowych / grupa

Harmonogram: piątek 10:00-11:30

Forma szkolenia: zdalne

Poziom:
1 grupa na poziomie B1 (5 osób)
1 grupa na poziomie B2 (5 osób)

Rekrutacja:
25.09.2020 – nadsyłanie zgłoszeń
02.10.2020 – podpisanie dokumentów i złożenie Wniosków o delegowanie
23.10.2020 – rozpoczęcie szkolenia

SZKOLENIE Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA KADRY DYDAKTYCZNEJ KATEDRY HANDLU ZAGRANICZNEGO [142]
=> REKRUTACJA ZAKOŃCZONA <=
BRAK MIEJSC

Opis: Szkolenie językowe z zakresu języka angielskiego, przygotowujące do certyfikatu.

Ilość grup: 1

Ilość osób w grupie: 2

Czas trwania: 90 godzin szkoleniowych / grupa

Harmonogram: ustalany indywidualnie

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ do projektu już dziś !

SKIEROWANIE NA SZKOLENIE

Następnie pobierz i uzupełnij skierowanie

Regulamin rekrutacji

 Poznaj zasady udziału w projekcie

Zadanie 05

Szkolenia z języka OBCEGO dla kadry administracyjnej

Prowadzący:

Cambridge School of English

Cel:

Podniesienie kompetencji językowych w zakresie języka angielskiego kadry administracyjnej i pracowników pełniących funkcje administracyjne, organizacyjne i zarządcze na UEK.

Termin naboru:

I tura – do 30.06.2020 r. (wypełnienie formularza online i złożenie podpisanego wniosku o delegowanie w biurze projektu)
II tura – do 15.07.2020 r. (wypełnienie formularza online i złożenie podpisanego wniosku o delegowanie w biurze projektu)

SZKOLENIA Z JĘZYKA OBCEGO DLA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ I KIEROWNICZEJ INSTYTUTU NAUK O JAKOŚCI I ZARZĄDZANIA PRODUKTEM [196]

Opis: Indywidualne szkolenie językowe z zakresu języka obcego w ekonomii i naukach społecznych. 

Ilość miejsc: 8

Czas trwania: 180 godzin szkoleniowych

Harmonogram: ustalany indywidualnie z kursantem

SZKOLENIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA KADRY ADMINISTRACYJNEJ DZIAŁU TRANSFERU WIEDZY I PROJEKTÓW MIĘDZYNARODOWYCH [198]
=> REKRUTACJA ZAKOŃCZONA <=
BRAK MIEJSC

Opis: Indywidualne szkolenie językowe z zakresu języka angielskiego.

Ilość miejsc: 7 (BRAK WOLNYCH MIEJSC)

Czas trwania: 166 godzin szkoleniowych

Harmonogram: ustalany indywidualnie z kursantem

SZKOLENIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA KADRY ADMINISTRACYJNEJ [200]
=> REKRUTACJA ZAKOŃCZONA <=
BRAK MIEJSC

Opis: Grupowe szkolenie językowe z zakresu języka angielskiego.

Liczba miejsc: 40 (BRAK WOLNYCH MIEJSC)

Ilość grup: 8

Ilość osób w grupie: 5

Czas trwania: 349 godzin szkoleniowych (6 semestrów) / grupa

Harmonogram: 3 godziny szkoleniowe w tygodniu (2+1), w przedziale godzin 7.00-15.00

SZKOLENIE Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA KADRY NAUKOWO-DYDAKTYCZNEJ PEŁNIĄCEJ FUNKCJE ADMINISTRACYJNE W INSTYTUCIE FINANSÓW [206]

Opis: Grupowe szkolenie językowe z zakresu języka angielskiego.

Liczba miejsc: 24

Ilość grup: 3

Ilość osób w grupie: 8

Czas trwania: 124 godziny szkoleniowe (2 semestry) / grupa

Harmonogram: 2 x 2 godziny szkoleniowe w tygodniu, godziny późnopopołudniowe

Grupa 1: pażdziernik 2020 – czerwiec 2021,

Grupa 2: październik 2021 – czerwiec 2022,

Grupa 3: październik 2022 – czerwiec 2023

Formularz Rekrutacyjny

ZAPISZ SIĘ do projektu już dziś !

SKIEROWANIE NA SZKOLENIE

Następnie pobierz i uzupełnij skierowanie

Regulamin rekrutacji

 Poznaj zasady udziału w projekcie