Przejdź do zawartości

W trosce o Panstwa zdrowie oraz z uwagi na Zarzadzenie Pana Rektora nr R-0201-17/2020
z dnia 11.03.2020 r., dotyczace zawieszenia zajec stacjonarnych na terenie Uniwersytetu Ekonomicznego,
harmonogram realizacji w Projekcie POWER ulegnie zmianie.

ZAPISZ sie na warsztaty/szkolenia, a gdy tylko sytuacja sie uspokoi, poinformujemy Cie mailowo o nowym harmonogramie warsztatów/szkolen.

POWER 3.5 dla UEK

Archiwalne rekrutacje

Tu znajdziesz wszystkie szkolenia / warsztaty / seminaria,
które realizowane były w przeszłości w ramach Projektu POWER 3.5

Zadanie 04

Podniesienie kompetencji kadry dydaktycznej

Szkolenie z zakresu tutoringu [133]

=> REKRUTACJA ZAKOŃCZONA <=
BRAK WOLNYCH MIEJSC

Prowadzący:

Centrum Rozwoju Profesjonalny Tutoring Joanna Krzywkowska

Cel:

Nabycie niezbędnej wiedzy oraz kompetencji do przygotowania tutoriali przez pracowników dydaktycznych UEK, którzy planują prowadzić zajęcia dydaktczne w ramach WISE (Wielokierunkowej Indywidualnej Ścieżki Edukacyjnej).

Liczebność grupy: do 18 osób

Ilość grup: 3

Czas trwania: 64 godziny

Harmonogram:

HARMONOGRAM TUTORING I EDYCJA REKRUTACJA ZAKOŃCZONA
BRAK WOLNYCH MIEJSC
DATA STACJONARNIE ON-LINE PROGRAM
1 2020-09-24 8:30-15:00 Teoretyczne podstawy tutoringu – 4 h
Kodeks etyczny i postawa tutora – 4 h
2020-09-25 8:30-15:00 Profil kluczowych kompetencji tutora – 6 h
Relacje tutoringowe – 2 h
2 2020-10-08 8:30-15:00 Relacje tutoringowe – 4 h
Organizacja i przebieg procesu tutoringu – 4 h
2020-10-09 8:30-15:00 Metody i formy pracy tutoringowej – 8 h
3 2020-10-15 8:30-15:00 Diagnozowanie w tutoringu – 8 h
2020-10-16 8:30-15:00 Trening umiejętności tutoringowych – 8 h
4 2020-10-22 8:30-15:00 Trening umiejętności tutoringowych – 8 h
2020-10-23 8:30-15:00 Przywództwo edukacyjne – wdrażanie tutoringu – 8h

 

HARMONOGRAM TUTORING II EDYCJA REKRUTACJA ZAKOŃCZONA
BRAK WOLNYCH MIEJSC
DATA STACJONARNIE ON-LINE PROGRAM
1 2020-11-19 8:30-15:00 Teoretyczne podstawy tutoringu – 4 h
Kodeks etyczny i postawa tutora – 4 h
2020-11-20 8:30-15:00 Profil kluczowych kompetencji tutora – 6 h
Relacje tutoringowe – 2 h
2 2020-11-26 8:30-15:00 Relacje tutoringowe – 4 h
Organizacja i przebieg procesu tutoringu – 4 h
2020-11-27 8:30-15:00 Metody i formy pracy tutoringowej – 8 h
3 2020-12-03 8:30-15:00 Diagnozowanie w tutoringu – 8 h
2020-12-04 8:30-15:00 Trening umiejętności tutoringowych – 8 h
4 2020-12-10 8:30-15:00 Trening umiejętności tutoringowych – 8 h
2020-12-11 8:30-15:00 Przywództwo edukacyjne – wdrażanie tutoringu – 8h

 

HARMONOGRAM TUTORING III EDYCJA REKRUTACJA ZAKOŃCZONA
BRAK WOLNYCH MIEJSC
DATA STACJONARNIE ON-LINE PROGRAM
1 2021-03-04 8:30-15:00 Teoretyczne podstawy tutoringu – 4 h
Kodeks etyczny i postawa tutora – 4 h
2021-03-05 8:30-15:00 Profil kluczowych kompetencji tutora – 6 h
Relacje tutoringowe – 2 h
2 2021-03-11 8:30-15:00 Relacje tutoringowe – 4 h
Organizacja i przebieg procesu tutoringu – 4 h
2021-03-12 8:30-15:00 Metody i formy pracy tutoringowej – 8 h
3 2021-03-18 8:30-15:00 Diagnozowanie w tutoringu – 8 h
2021-03-19 8:30-15:00 Trening umiejętności tutoringowych – 8 h
4 2021-03-25 8:30-15:00 Trening umiejętności tutoringowych – 8 h
2021-03-26 8:30-15:00 Przywództwo edukacyjne – wdrażanie tutoringu – 8h

 

Szkolenie w zakresie Geograficznych Systemów Informacji (GIS) [136]

Prowadzący:

SmallGIS

Cel:
Zapoznanie uczestników z Geograficznymi Systemami Informacji, na przykładzie bezpłatnego oprogramowania QGIS, wykorzystanie i zarządzanie danymi o charakterze przestrzennym.

Tematy:

  • metody pozyskiwania danych przestrzennych,
  • budowa interfejsu programu QGIS, przegląd ustawień,
  • dane w QGIS, zarządzanie,
  • edycja danych wektorowych,
  • symbolizacja danych,
  • praca z tabelą atrybutów,
  • wykresy, kartodiagramy, tworzenie i dostosowanie,
  • zaawansowane kompozycje mapowe,
  • wykorzystanie danych rastrowych,
  • podstawy analiz przestrzennych

Liczebność grupy: 15 osób

Tryb: Szkolenie zdalne

Czas trwania: 30 godziny

Harmonogram:
● 08.02.2020, godz. 9.00-13.30
● 08.02.2020, godz. 9.00-13.30
● 09.02.2020, godz. 9.00-13.30
● 10.02.2020, godz. 9.00-13.30
● 11.02.2020, godz. 9.00-13.30
● 12.02.2020, godz. 9.00-13.30

 

Szkolenia z języka angielskiego dla kadry dydaktycznej

Prowadzący:

Cambridge School of English

Cel:

Podniesienie kompetencji językowych kadry dydaktycznej UEK w zakresie języka angielskiego w ekonomii i naukach społecznych.

Termin naboru:

I tura – do 30.06.2020 r. (wypełnienie formularza online i złożenie podpisanego wniosku o delegowanie w biurze projektu)
II tura – do 15.07.2020 r. (wypełnienie formularza online i złożenie podpisanego wniosku o delegowanie w biurze projektu)

SZKOLENIE Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA KADRY DYDAKTYCZNEJ INSTYTUTU ZARZĄDZANIA [144]

Opis: Indywidualne szkolenie językowe (konwersacje) z zakresu języka angielskiego w ekonomii i naukach społecznych.

Ilość miejsc: 20

Czas trwania: 80 godzin szkoleniowych

Harmonogram: ustalany indywidualnie z kursantem

SZKOLENIE Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO WRAZ Z EGZAMINEM CERTYFIKUJĄCYM
DLA KADRY DYDAKTYCZNEJ KOLEGIUM GOSPODARKI I ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ [134]

Opis: Grupowe szkolenie językowe z zakresu języka angielskiego. Szkolenie zakończy sie egzaminem certyfikującym.

Ilość grup: 4

Ilość osób w grupie: 5

Czas trwania: 30 godzin szkoleniowych / grupa

Harmonogram: piątek 10:00-11:30

Forma szkolenia: zdalne

Poziom:
1 grupa na poziomie B1 (5 osób)
1 grupa na poziomie B2 (5 osób)

Rekrutacja:
25.09.2020 – nadsyłanie zgłoszeń
02.10.2020 – podpisanie dokumentów i złożenie Wniosków o delegowanie
23.10.2020 – rozpoczęcie szkolenia

SZKOLENIE Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA KADRY DYDAKTYCZNEJ KATEDRY HANDLU ZAGRANICZNEGO [142]

Opis: Szkolenie językowe z zakresu języka angielskiego, przygotowujące do certyfikatu.

Ilość grup: 1

Ilość osób w grupie: 2

Czas trwania: 90 godzin szkoleniowych / grupa

Harmonogram: ustalany indywidualnie

Narzędzia informatyczne w dydaktyce - szkolenie z MS Teams [141]

Prowadzący:

mgr Aneta Powroźnik
mgr Anna Stanisławska-Mischke
mgr Artur Szczygieł-Ryss

Cel:

Szkolenie ma na celu podniesienie kompetencji cyfrowych wśród pracowników kadry dydaktycznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Planowane kursy realizowane będą na podstawowym poziomie.
Umiejętności korzystania z dostępnego oprogramowania pozwoli na zwiększenie efektywności pracy oraz zapewni odpowiedni jej poziom. Umożliwi także efektywną pracę w trybie zdalnym.
Stworzy również możliwość zaangażowania w inne dodatkowe prace.

Liczebność grupy: 20 osób

Czas trwania: 3 jednostki lekcyjne / 1 moduł

Aby wziąć udział w projekcie niezbędne jest wykonanie następujących kroków:

KROK 1: Proszę o zapoznanie się z dokumentacją dotyczącą udziału w projekcie:
Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem rekrutacji oraz oświadczeniem uczestnika projektu umieszczonymi poniżej.

KROK 2: Aby przystąpić do projektu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy. Po przesłaniu formularza otrzymają Państwo na wskazany w formularzu adres e-mail wypełniony formularz w formacie .pdf. Podpisany formularz można zeskanować W KOLORZE i przesłać na adres: szkolenia.power@uek.krakow.pl lub dostarczyć osobiście do biura projektu.

Jest to WARUNEK KONIECZNY, aby móc uczestniczyć w szkoleniu.

KROK 3: Należy pobrać „Skierowanie na szkolenie”. Wniosek o oddelegowanie na szkolenie powinno być podpisane przez bezpośredniego przełożonego i dostarczone niezwłocznie w wersji papierowej do biura projektu.

Jest to WARUNEK KONIECZNY, aby móc uczestniczyć w szkoleniu.

KROK 4: Należy wybrać dogodny dla Państwa termin i formę szkolenia. Zapisy na szkolenia odbywają się na platformie e-Uczelnia (Moodle) w obszarze CafeMoodle

Szkolenia odbywać się będą zdalnie oraz stacjonarnie (prosimy o zaznaczenie opcji trybu szkolenia w formularzu szkoleniowym), za pośrednictwem platformy Microsoft Teams.
Do udziału niezbędne jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu, z kamerą i mikrofonem oraz zainstalowanym MS Teams.