W trosce o Panstwa zdrowie oraz z uwagi na Zarzadzenie Pana Rektora nr R-0201-17/2020
z dnia 11.03.2020 r., dotyczace zawieszenia zajec stacjonarnych na terenie Uniwersytetu Ekonomicznego,
harmonogram realizacji w Projekcie POWER ulegnie zmianie.
ZAPISZ sie na warsztaty/szkolenia, a gdy tylko sytuacja sie uspokoi, poinformujemy Cie mailowo o nowym harmonogramie warsztatów/szkolen.
POWER 3.5 dla UEK
Archiwalne rekrutacjeTu znajdziesz wszystkie szkolenia / warsztaty / seminaria,
które realizowane były w przeszłości w ramach Projektu POWER 3.5
Zadanie 04
Podniesienie kompetencji kadry dydaktycznej
Szkolenie z zakresu tutoringu [133]
=> REKRUTACJA ZAKOŃCZONA <=
BRAK WOLNYCH MIEJSC
Prowadzący:
Centrum Rozwoju Profesjonalny Tutoring Joanna Krzywkowska
Cel:
Nabycie niezbędnej wiedzy oraz kompetencji do przygotowania tutoriali przez pracowników dydaktycznych UEK, którzy planują prowadzić zajęcia dydaktczne w ramach WISE (Wielokierunkowej Indywidualnej Ścieżki Edukacyjnej).
Liczebność grupy: do 18 osób
Ilość grup: 3
Czas trwania: 64 godziny
Harmonogram:
HARMONOGRAM TUTORING I EDYCJA | REKRUTACJA ZAKOŃCZONA BRAK WOLNYCH MIEJSC |
|||
DATA | STACJONARNIE | ON-LINE | PROGRAM | |
1 | 2020-09-24 | 8:30-15:00 | Teoretyczne podstawy tutoringu – 4 h | |
Kodeks etyczny i postawa tutora – 4 h | ||||
2020-09-25 | 8:30-15:00 | Profil kluczowych kompetencji tutora – 6 h | ||
Relacje tutoringowe – 2 h | ||||
2 | 2020-10-08 | 8:30-15:00 | Relacje tutoringowe – 4 h | |
Organizacja i przebieg procesu tutoringu – 4 h | ||||
2020-10-09 | 8:30-15:00 | Metody i formy pracy tutoringowej – 8 h | ||
3 | 2020-10-15 | 8:30-15:00 | Diagnozowanie w tutoringu – 8 h | |
2020-10-16 | 8:30-15:00 | Trening umiejętności tutoringowych – 8 h | ||
4 | 2020-10-22 | 8:30-15:00 | Trening umiejętności tutoringowych – 8 h | |
2020-10-23 | 8:30-15:00 | Przywództwo edukacyjne – wdrażanie tutoringu – 8h |
HARMONOGRAM TUTORING II EDYCJA | REKRUTACJA ZAKOŃCZONA BRAK WOLNYCH MIEJSC |
|||
DATA | STACJONARNIE | ON-LINE | PROGRAM | |
1 | 2020-11-19 | 8:30-15:00 | Teoretyczne podstawy tutoringu – 4 h | |
Kodeks etyczny i postawa tutora – 4 h | ||||
2020-11-20 | 8:30-15:00 | Profil kluczowych kompetencji tutora – 6 h | ||
Relacje tutoringowe – 2 h | ||||
2 | 2020-11-26 | 8:30-15:00 | Relacje tutoringowe – 4 h | |
Organizacja i przebieg procesu tutoringu – 4 h | ||||
2020-11-27 | 8:30-15:00 | Metody i formy pracy tutoringowej – 8 h | ||
3 | 2020-12-03 | 8:30-15:00 | Diagnozowanie w tutoringu – 8 h | |
2020-12-04 | 8:30-15:00 | Trening umiejętności tutoringowych – 8 h | ||
4 | 2020-12-10 | 8:30-15:00 | Trening umiejętności tutoringowych – 8 h | |
2020-12-11 | 8:30-15:00 | Przywództwo edukacyjne – wdrażanie tutoringu – 8h |
HARMONOGRAM TUTORING III EDYCJA | REKRUTACJA ZAKOŃCZONA BRAK WOLNYCH MIEJSC |
|||
DATA | STACJONARNIE | ON-LINE | PROGRAM | |
1 | 2021-03-04 | 8:30-15:00 | Teoretyczne podstawy tutoringu – 4 h | |
Kodeks etyczny i postawa tutora – 4 h | ||||
2021-03-05 | 8:30-15:00 | Profil kluczowych kompetencji tutora – 6 h | ||
Relacje tutoringowe – 2 h | ||||
2 | 2021-03-11 | 8:30-15:00 | Relacje tutoringowe – 4 h | |
Organizacja i przebieg procesu tutoringu – 4 h | ||||
2021-03-12 | 8:30-15:00 | Metody i formy pracy tutoringowej – 8 h | ||
3 | 2021-03-18 | 8:30-15:00 | Diagnozowanie w tutoringu – 8 h | |
2021-03-19 | 8:30-15:00 | Trening umiejętności tutoringowych – 8 h | ||
4 | 2021-03-25 | 8:30-15:00 | Trening umiejętności tutoringowych – 8 h | |
2021-03-26 | 8:30-15:00 | Przywództwo edukacyjne – wdrażanie tutoringu – 8h |
Szkolenie w zakresie Geograficznych Systemów Informacji (GIS) [136]
Prowadzący:
SmallGIS
Cel:
Zapoznanie uczestników z Geograficznymi Systemami Informacji, na przykładzie bezpłatnego oprogramowania QGIS, wykorzystanie i zarządzanie danymi o charakterze przestrzennym.
Tematy:
- metody pozyskiwania danych przestrzennych,
- budowa interfejsu programu QGIS, przegląd ustawień,
- dane w QGIS, zarządzanie,
- edycja danych wektorowych,
- symbolizacja danych,
- praca z tabelą atrybutów,
- wykresy, kartodiagramy, tworzenie i dostosowanie,
- zaawansowane kompozycje mapowe,
- wykorzystanie danych rastrowych,
- podstawy analiz przestrzennych
Liczebność grupy: 15 osób
Tryb: Szkolenie zdalne
Czas trwania: 30 godziny
Harmonogram:
● 08.02.2020, godz. 9.00-13.30
● 08.02.2020, godz. 9.00-13.30
● 09.02.2020, godz. 9.00-13.30
● 10.02.2020, godz. 9.00-13.30
● 11.02.2020, godz. 9.00-13.30
● 12.02.2020, godz. 9.00-13.30
Szkolenia z języka angielskiego dla kadry dydaktycznej
Prowadzący:
Cambridge School of English
Cel:
Podniesienie kompetencji językowych kadry dydaktycznej UEK w zakresie języka angielskiego w ekonomii i naukach społecznych.
Termin naboru:
I tura – do 30.06.2020 r. (wypełnienie formularza online i złożenie podpisanego wniosku o delegowanie w biurze projektu)
II tura – do 15.07.2020 r. (wypełnienie formularza online i złożenie podpisanego wniosku o delegowanie w biurze projektu)
SZKOLENIE Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA KADRY DYDAKTYCZNEJ INSTYTUTU ZARZĄDZANIA [144]
Opis: Indywidualne szkolenie językowe (konwersacje) z zakresu języka angielskiego w ekonomii i naukach społecznych.
Ilość miejsc: 20
Czas trwania: 80 godzin szkoleniowych
Harmonogram: ustalany indywidualnie z kursantem
SZKOLENIE Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO WRAZ Z EGZAMINEM CERTYFIKUJĄCYM
DLA KADRY DYDAKTYCZNEJ KOLEGIUM GOSPODARKI I ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ [134]
Opis: Grupowe szkolenie językowe z zakresu języka angielskiego. Szkolenie zakończy sie egzaminem certyfikującym.
Ilość grup: 4
Ilość osób w grupie: 5
Czas trwania: 30 godzin szkoleniowych / grupa
Harmonogram: piątek 10:00-11:30
Forma szkolenia: zdalne
Poziom:
1 grupa na poziomie B1 (5 osób)
1 grupa na poziomie B2 (5 osób)
Rekrutacja:
25.09.2020 – nadsyłanie zgłoszeń
02.10.2020 – podpisanie dokumentów i złożenie Wniosków o delegowanie
23.10.2020 – rozpoczęcie szkolenia
SZKOLENIE Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA KADRY DYDAKTYCZNEJ KATEDRY HANDLU ZAGRANICZNEGO [142]
Opis: Szkolenie językowe z zakresu języka angielskiego, przygotowujące do certyfikatu.
Ilość grup: 1
Ilość osób w grupie: 2
Czas trwania: 90 godzin szkoleniowych / grupa
Harmonogram: ustalany indywidualnie
Narzędzia informatyczne w dydaktyce - szkolenie z MS Teams [141]
Prowadzący:
mgr Aneta Powroźnik
mgr Anna Stanisławska-Mischke
mgr Artur Szczygieł-Ryss
Cel:
Szkolenie ma na celu podniesienie kompetencji cyfrowych wśród pracowników kadry dydaktycznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Planowane kursy realizowane będą na podstawowym poziomie.
Umiejętności korzystania z dostępnego oprogramowania pozwoli na zwiększenie efektywności pracy oraz zapewni odpowiedni jej poziom. Umożliwi także efektywną pracę w trybie zdalnym.
Stworzy również możliwość zaangażowania w inne dodatkowe prace.
Liczebność grupy: 20 osób
Czas trwania: 3 jednostki lekcyjne / 1 moduł
Aby wziąć udział w projekcie niezbędne jest wykonanie następujących kroków:
KROK 1: Proszę o zapoznanie się z dokumentacją dotyczącą udziału w projekcie:
Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem rekrutacji oraz oświadczeniem uczestnika projektu umieszczonymi poniżej.
KROK 2: Aby przystąpić do projektu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy. Po przesłaniu formularza otrzymają Państwo na wskazany w formularzu adres e-mail wypełniony formularz w formacie .pdf. Podpisany formularz można zeskanować W KOLORZE i przesłać na adres: szkolenia.power@uek.krakow.pl lub dostarczyć osobiście do biura projektu.
Jest to WARUNEK KONIECZNY, aby móc uczestniczyć w szkoleniu.
KROK 3: Należy pobrać „Skierowanie na szkolenie”. Wniosek o oddelegowanie na szkolenie powinno być podpisane przez bezpośredniego przełożonego i dostarczone niezwłocznie w wersji papierowej do biura projektu.
Jest to WARUNEK KONIECZNY, aby móc uczestniczyć w szkoleniu.
KROK 4: Należy wybrać dogodny dla Państwa termin i formę szkolenia. Zapisy na szkolenia odbywają się na platformie e-Uczelnia (Moodle) w obszarze CafeMoodle
Szkolenia odbywać się będą zdalnie oraz stacjonarnie (prosimy o zaznaczenie opcji trybu szkolenia w formularzu szkoleniowym), za pośrednictwem platformy Microsoft Teams.
Do udziału niezbędne jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu, z kamerą i mikrofonem oraz zainstalowanym MS Teams.