Przejdź do zawartości

W trosce o Panstwa zdrowie oraz z uwagi na Zarzadzenie Pana Rektora nr R-0201-17/2020
z dnia 11.03.2020 r., dotyczace zawieszenia zajec stacjonarnych na terenie Uniwersytetu Ekonomicznego,
harmonogram realizacji w Projekcie POWER ulegnie zmianie.

ZAPISZ sie na warsztaty/szkolenia, a gdy tylko sytuacja sie uspokoi, poinformujemy Cie mailowo o nowym harmonogramie warsztatów/szkolen.

POWER 3.5 dla UEK

Archiwalne rekrutacje

Tu znajdziesz wszystkie szkolenia / warsztaty / seminaria,
które realizowane były w przeszłości w ramach Projektu POWER 3.5

Zadanie 02

Program szkoleń i warsztatów dostosowany do indywidualnych potrzeb Studentów!

Interaktywna decyzyjna gra terenowa [58]

Prowadzący:

dr Jakub Głowacki

Cel:

Studenci zdobędą kompetencje miękkie z zakresu komunikacji, wyszukiwania informacji, analityczne dot. umiejętności rozwiązywania problemów dzięki udziałowi w interaktywnej decyzyjnej grze terenowej.

Liczebność grupy: 5 osób

Ilość grup: 4

Czas trwania: 14 godzin

Harmonogram:

  • zgodny z planem zajęć udostępnionym wkrótce

seminarium prowadzone w systemie living lab [62]

Prowadzący:

dr hab. Łukasz Mamica, prof. UEK
dr Monika Mazur – Bubak

Cel:

Studenci zdobędą kompetencje z zakresu komunikacji, wyszukiwania informacji oraz kompetencje analityczne dot. umiejętności rozwiązywania problemów i weryfikacji konkretnych zapisów dokumentów prawnych.

Projekt Living Lab będzie realizowany przy współpracy z Fundacją e-konsument oraz biurem europosłanki Parlamentu Europejskiego Janiny Ochojskiej, zasiadającej w komisjach EMPL (Komisji Zatrudnienia i Spraw Socjalnych) oraz ECON (Sprawy Gospodarcze i Monetarne). Tematyka zajęć w systemie Living Lab będzie dotyczyła różnych aspektów i działań na rzecz realizacji Sustainable Development Goals.

Tematy: 

  1. Wprowadzenie do pracy w europarlamencie oraz przybliżenie problematyki ecocide (tzw. ekobójstwa).
  2. Sporządzenie propozycji argumentacji dotyczącej wprowadzenia zbrodni przeciw środowisku naturalnemu jako jednej ze podlegających Rzymskiemu Statutowi Międzynarodowego Trybunału Karnego.
  3. Omówienie zasad i obowiązków pracy jako shadow reporter oraz zaprojektowanie poprawek do raportu komisji DROI dot. praw człowieka.
  4. Weryfikacja propozycji i ich konsultacja z osobą pracującą jako shadow reporter.
  5. Wybrane problemy odpowiedzialnej konsumpcji w przemyśle spożywczym. Analiza dobrych praktyk w zakresie produkcji i konsumpcji żywności przedstawione na przykładzie materiałów powstałych w ramach projektów Fundacji Kupuj Odpowiedzialnie.
  6. Wpływ przemysłu odzieżowego na współczesne problemy społeczno-gospodarcze. Dobre praktyki w zakresie ograniczania konsumpcji oraz zanieczyszczenia środowiska przeze przemysł tekstylny. Opracowanie propozycji rozwiązania problemów związanych z nieodpowiedzialną konsumpcją.
  7. Problemy wdrażania 17 celów zrównoważonego rozwoju ONZ.

Liczebność grupy: do 10 osób

Ilość grup: 2

Czas trwania: 60 godzin dla SUM, 90 godzin dla studiów licencjackich

Harmonogram:

  • zgodny z planem zajęć

Certyfikowane szkolenie z wizualizacji 3D (3dsMax) [69]

Prowadzący:

Kompugraf Salon Grafiki Komputerowej Sp. Cywilna

Opiekun merytoryczny:

dr Artur Hołuj – Katedra Gospodarki Przestrzennej

Cel:

Zapoznanie studentów z podstawami modelowania obiektów 3D, teksturowania, renderowania i oświetlenia w programie 3dsMAX.
Szkolenie ma na celu zwiększenie kompetencji cyfrowych i zawodowych.

Tematy: 

  1. Podstawowe funkcje programu
  2. Tworzenie obiektów
  3. Tworzenie scen
  4. Techniki modyfikacji obiektów
  5. Materiały i tekstury
  6. Światła – techniki oświetlenia sceny
  7. Renderowanie scen

Liczebność grupy: 15 osób

Tryb: szkolenie zdalne

Czas trwania: 15 godzin

Harmonogram:

14.12 godz. 8:00-11:45
15.12 godz. 8:00-11:45
16.12 godz. 8:00-11:45

Szkolenie certyfikowane PRINCE2 Foundation [70]

Prowadzący: Inprogress Szkolenia sp. z o.o.

Trenerzy: Marcin Jackowski, Artur Mochocki

Program szkolenia: Pobierz program

Liczebność grupy: 15 osób/edycję

Rekrutacja: 29.01.2021 r. – 28.02.2021 r. Liczba miejsc ograniczona, możliwe jest wcześniejsze zakończenie rekrutacji.

Harmonogram (24h + egzamin certyfikujący):

  • Edycja I 1 – 8.01.2021 r. – 8h szkoleniowych, 15.01.2021 r. – 8h szkoleniowych, 22.01.2021 r.- 8
    h szkoleniowych
  • Edycja II – 12.03.2021 r. – 8h szkoleniowych, 19.03.2021 r. – 8h szkoleniowych, 26.03.2021 r. –
    8h szkoleniowych
  • Edycja III – 7.05. 2021 r. – 8h szkoleniowych, 14.05.2021 r. – 8h szkoleniowych, 21.05.2021 r. –
    8h szkoleniowych
  • Edycja IV – 5.11.2021r. – 8h szkoleniowych , 12.11.2021 r. – 8h szkoleniowych, 19.11.2021 r. –
    8h szkoleniowych

Warsztaty kształcące kompetencje miękkie - negocjacje [75]

Prowadzący:

  • dr hab. Łukasz Mamica, prof. UEK
  • dr Piotr Kopyciński
  • dr Jakub Głowacki
  • dr Monika Mazur-Bubak
  • dr Paweł Białynicki-Birula

Cel:

Zajęcia kształcące kompetencje miękkie w zakresie rozwiązywania sytuacji problemowych dzięki wykorzystaniu studiów przypadku

Liczebność grupy: min. 5 osób

Czas trwania: 15 godzin

Harmonogram: zgodny z planem zajęć. Zajęcia prowadzone w trybie zdalnym.

Miejski obóz badawczy- zajęcia praktyczne realizowane w formie projektowej [77]

Prowadzący:

  • dr hab. Anna Karwińska, prof. UEK
  • dr inż. arch. Dorota Jopek
  • dr Michał Kudłacz

Liczebność grupy: maksymalnie 20 osób

Tematy: 

Moduł I – Badania miejskie – podstawy teoretyczne:

Miasto jako przedmiot badań socjologii – prof. dr hab. Anna Karwińska,
Miasto jako przedmiot badań planowania urbanistyki – dr inż. arch. Dorota Jopek,
Miasto jako przedmiot badan polityk publicznych – dr Michał Kudłacz oraz
Warsztaty podsumowujące.

Łączny wymiar godzin to 5 h (konwersatoria (3 h), warsztaty (2 h)).

Moduł II – Realizacja projektu badawczego – konwersatoria + warsztaty + badania terenowe.

Koordynatorem Modułu II jest dr Michał Kudłacz, który poprowadzi zajęcia z zaproszonymi ekspertami.

Łączny wymiar godzin to 60 h (konwersatoria (9 h), warsztaty (51 h)).

Warsztaty on-line z kompetencji poznawczych i społecznych [80]

Prowadzący:

  • dr Ewa Cierniak-Szóstak
  • dr Katarzyna Kwarcińska

Cel:

Warsztaty kształcące kompetencje poznawcze i społeczne prowadzone zdalnie na platformie moodle za pomocą interaktywnych zadań.

Liczebność grupy: 8-10 osób

Czas trwania: 30 godzin

Harmonogram: planowane rozpoczęcie warsztatów listopad 2020

Tematy: Moduły realizowane będą w trybie zdalnym:

 

  • Moduł I – Krytyczne myślenie 6h (3+3) – dr Katarzyna Kwarcińska
  • Moduł II – Trening twórczości i Design Thinking 7h (4+3) – dr Katarzyna Kwarcińska
  • Moduł III – Praca zespołowa 6h (3+3) – dr Ewa Cierniak-Szóstak
  • Moduł IV – Gry i zachowania społeczne 7h (4+3) – dr Katarzyna Kwarcińska
  • Moduł V – Gra podsumowująca 4h (4) – dr Ewa Cierniak-Szóstak

Warsztaty: Analiza danych w systemach IoT [87]

Prowadzący:

dr Paweł Wołoszyn, mgr Przemysław Płyś

Cel:

Dostosowanie wiedzy studentów do potrzeb i oczekiwań pracodawców, przemian społeczno-gospodarczych wynikających z rozwoju technologicznego i zaobserwowanych trendów w branży IT i przemyśle.

Tematy:

  1. Praktyczne wprowadzenie do elektroniki 5h
  2. Podstawy elektroniki cyfrowej 5h
  3. Programowanie mikrokontrolerów 5h
  4. Sensory i mechanizmy wykonawcze 5h
  5. Obsługa komunikacji sieciowej 5h
  6. Platformy rejestracji danych 5h
  7. Możliwości inteligentnej analizy danych 5h
  8. Projekt końcowy 5h

Liczebność grupy: 10 osób

Ilość grup: 1

Czas trwania: 40 godzin

Harmonogram:

  • 03.04.2020 r. (piątek), 15:00-19:15,  sala seminaryjna 425, Biblioteka
  • 03.04.2020 r. (piątek), 15:00-19:15,  sala seminaryjna 425, Biblioteka
  • 17.04.2020 r. (piątek), 15:00-19:15,  sala seminaryjna 425, Biblioteka
  • 24.04.2020 r. (piątek), 15:00-19:15,  sala seminaryjna 425, Biblioteka
  • 08.05.2020 r. (piątek), 15:00-19:15,  sala seminaryjna 425, Biblioteka
  • 15.05.2020 r. (piątek), 15:00-19:15,  sala seminaryjna 425, Biblioteka
  • 22.05.2020 r. (piątek), 15:00-19:15,  sala seminaryjna 425, Biblioteka
  • 29.05.2020 r. (piątek), 15:00-19:15,  sala seminaryjna 425, Biblioteka
  • 05.06.2020 r. (piątek), 15:00-19:15,  sala seminaryjna 425, Biblioteka

WARSZTATY: Nowoczesne metody zarządzania produkcją [92]

Prowadzący:

dr Dariusz Firszt

Cel:

Zapoznanie studentów z nowoczesnymi metodami produkcji (w szczególności Lean Production).
Podniesienie kompetencji zawodowych.

Tematy: 

  1. Ewolucja organizacji systemów produkcyjnych – 2h
  2. Narzędzia oceny procesów produkcyjnych – 2h
  3. Przegląd współczesnych metod zarządzania produkcją – 2h
  4. Koncepcja Lean Production w teorii – 4h
  5. Restrukturyzacja procesów produkcyjnych – 2h

Liczebność grupy: 10 osób

Czas trwania: 12 godzin

Harmonogram:

  • czwartek 16.12.2021 15:00 – 18:00, sala 521 Ustronie
  • piątek 17.12.2021 15:00 – 18:00, sala 521 Ustronie
  • wtorek 21.12.2021 15:00 – 18:00, sala 521 Ustronie

Warsztaty: Jak być przedsiębiorczym [97]

 => REKRUTACJA ZAKOŃCZONA <=

Prowadzący:

dr hab. Marcin Gębarowski, prof. UEK

Cel:

Uczestnicy zapoznają się z problematyką zakładania i funkcjonowania własnej firmy . Poznają obowiązki przedsiębiorcy, podstawowe pojęcia związane z prowadzeniem działalności gospodarczej i przydatne zagadnienia prawne. Uczestnicy warsztatów prześledzą drogę zakładania działalności – od pomysłu, poprzez biznesplan, marketing, aż do skutecznego rozwoju. 

Tematy: 

  1. Podstawowe pojęcia związane z rynkiem i działalnością gospodarczą 2h
  2. Istota przedsiębiorczości oraz cechy osoby przedsiębiorczej 2h
  3. Zakładanie i prowadzenie własnej działalności gospodarczej 3h
  4. Kreatywne myślenie – poszukiwanie pomysłów na własny biznes 2h
  5. Marketingowe aspekty prowadzenia własnej działalności gospodarczej 1h
  6. Tworzenie biznes planu 2h

Liczebność grupy: 10 osób

Ilość grup: 1

Czas trwania: 12 godzin

Forma: zajęcia zdalne

Harmonogram:

  • 09.12.2020 r. (środa) godz. 10:00 – 13:00
  • 15.12.2020 r. (wtorek) godz. 14:00 – 17:00
  • 16.12.2020 r. (środa) godz. 10:00 – 13:00

Warsztaty: Wykorzystanie metod analizy sensorycznej w doskonaleniu i opracowywaniu nowych produktów [98]

Prowadzący:

dr Paweł Turek

Cel:

Studenci nauczą się planować eksperymenty z  analizy sensorycznej oraz interpretować uzyskane wyniki. Otrzymają wiedzę z zakresu metodologii analizy sensorycznej właściwą do prowadzenia badań w opracowaniu innowacyjnych produktów i doskonaleniu produktów już będących na rynku.  Poznają sposoby badania preferencji konsumenckich oraz specyfikę sensorycznych badań konsumenckich w raz z interpretacją danych z wykorzystaniem programu Statistica. W trakcie szkolenie wykorzystane zostanie nauczanie problemowe. Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji zawodowych, analitycznych wraz z umiejętnością interpretacji danych w programie komputerowym.

Tematy: 

  1. Metodologia oznaczeń analizy sensorycznej – 4h
  2. Sposoby badania preferencji/akceptacji i pożądalności produktów przez konsumentów – 4h
  3. Analiza i interpretacja wyników oznaczeń konsumenckich – 4h

Liczebność grupy: 10 osób

Ilość grup: 1

Czas trwania: 12 godzin

Harmonogram:

  • 15.12.2021 godzina: 10:30 – 13:30, sala analizy sensorycznej ul. Sienkiewicza 4
  • 17.12.2021 godzina: 10:00 – 13:00, sala analizy sensorycznej ul. Sienkiewicza 4
  • 22.12.2021 godzina: 10:00 – 13:00, sala analizy sensorycznej ul. Sienkiewicza 4

Warsztaty kształcące kompetencje miękkie [110]

=> REKRUTACJA ZAKOŃCZONA <=

Prowadzący:
dr Piotr Klimczyk,
dr Janusz Rosiek,
dr Renata Winkler,
dr Agnieszka Witoń,
dr Gabriela Wronowska,
mgr Katarzyna Kłosowicz-Taborek,
mgr Justyna Tomala,
mgr Dominik Wieczorek,

Cel:
Studenci w wyniku uczestnictwa w warsztacie podniosą poziom kompetencji miękkich oraz społecznych niezbędnych dla dobrego funkcjonowania na rynku pracy, zwłaszcza w zakresie: komunikatywności, umiejętność aktywnego słuchania, umiejętności zarządzania
czasem, elastyczności pracy. Po szkoleniu uczestnik będzie wiedział: jak radzić sobie na rynku pracy i jak planować swój rozwój zawodowy, a także umiał: skutecznie się komunikować, argumentować własne zdanie, formułować trafne opinie, analizować dane z różnych obszarów rynku.

Tematy: 
1. Kim jestem? Zdiagnozowanie swoich mocnych i słabych stron, oraz umiejętności
osobistych i interpersonalnych. Pokolenie X,Y, Z na rynku pracy. Autoprezentacja i
wystąpienia publiczne. CV.
2. Techniki perswazji.
3. Pieniądz cyfrowy a tradycyjny. Umiejętność prowadzenia sporu i dyskusji.
4. Czy warto rozwijać zielona gospodarkę? Argumenty za i przeciw.
5. Równouprawnienie kobiet i mężczyzn a gospodarka.
6. Euro – debata oxfordzka.
7. Problem Based Learning – Praca na problemie.
8. Zarządzanie sobą w czasie.
9. Zarządzanie stanowiskiem pracy.

Warsztat zostanie uzupełniony o 6 h indywidualnego e-learningu.

Liczebność grupy: 10 osób

Czas trwania: 36 godzin

Tryb: zdalny

Harmonogram:
23.04.2021 r. (piątek), 9:00-15.30
30.04.2021 r. (piątek), 9:00-15.30
07.05.2021 r. (piątek), 9:00-15.30
14.05.2021 r. (piątek), 9:00-15.30
21.05.2021 r. (piątek), 9:00-15.30

Szkolenie certyfikowane Agile Foundation [113]

=> REKRUTACJA ZAKOŃCZONA <=
BRAK MIEJSC
NASTĘPNY NABÓR: LISTOPAD 2021

Prowadzący: Altkom Akademia S.A.

Trenerzy: Michał Leśniak, Jerzy Wittek

Program szkolenia: Pobierz program

Liczebność grupy: 12 osób/edycję

Rekrutacja: 29.01.2021 r. – 28.02.2021 r. Liczba miejsc ograniczona, możliwe jest wcześniejsze zakończenie rekrutacji.

Harmonogram (24h + egzamin certyfikujący):

  • Edycja I 13-15.01.2021 r. – 9:00 – 16:00
  • Edycja II 10-12.03.2021 r. – 9:00 – 16:00
  • Edycja III 12-14.05.2021 r. – 9:00 – 16:00
  • Edycja IV 17-19.11.2021 r. – 9:00 – 16:00